اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
علی مطور



شوشان خرمشهر : ترامپ در سخنرانی جنجالی دیشب خود بر مقابل ایران، خروج از برجام را در حالتی دو طرفه عنوان کرد و بررسی ادامه توافق برجام را به کنگره سپرد. 
اما جالب اینکه با تحلیل گفتمان جمله های ترامپ، خواهید دید که او اصلا جمله خود را کامل نمیکند و فقط آن را نیمه تمام رها میکند. چیزی که او می خواست، نقض برجام بود اما با توجه به آنچه دیشب گذشت، به طور خلاصه:
ترامپ ابتدا تاریخ سیاسی ایران در چند دهه اخیر و چگونگی روی کار آمدن جمهوری اسلامی را گویا میشود و سپس به تهدید آمیز بودن ایران می پردازد.

با چیزی که ترامپ ادعا میکنه باید اینطور نتیجه گرفت که عاقا همه اتفاقات تقصیر ایرانه..!

از حادثه یازده سپتامبر بگیر تا طوفان کاترینا..!!

حتی وقتی خانم موگرینی عنوان میکنه که ایران تاکنون هیچ خطایی در اجرای توافق برجام نداشته و مطابق نظارت اتحادیه پایبند به برجام بوده است، ترامپ میگه ایران با روابط صمیمانه خودش، دیگر اعضای سازمان بازرسی رو رفیق خودش کرده تا بگن ایران پایبند بوده...!
وقتی از ترامپ خاسته میشه برای حرفش سند ارائه کند، میگه که این کار من نیست و بررسی اونو می‌سپارم به کنگره. 
چی میکشه کنگره از دست این ترامپه...

در پایان یاد آور این موضوع خالی از اهمیت نیست، ترامپ اون چنان جنجالی به پا کرده بود که من میخام علیه ایران سخنرانی کنم که همه منتظر بودن چی میخواد بگه الان...
وقتی که نمیتونه متنی که مشاوراش براش نوشته بودن رو درست بخونه و میزاره کنار تمامی اون محتوا رو و شروع میکنه به گزافه گویی های ترامپ مآبانه.  راستی، بالا رفتن دمای هوا هم تقصیر ایرانه. 
یادم رفت بگم که ترامپ اینو گفت.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار