اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
فرماندار شوش:
شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه مانند نگینی در شهرستان شوش می درخشد که ایجاد اشتغال،استفاده از نیروهای بومی و زمین های حاصلخیز به عنوان شعاع های این نگین هستند.
‎فرماندار شوش: پیش بینی تولید 80هزارتن شکر سفید از سطح مزارع هفت تپه
سرپرست فرمانداری شهرستان شوش با اشاره به سطح 8 هزار هکتاری نیشکر در مزارع شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: پیش بینی می شود از این میزان بیش از 80 هزارتن شکر سفید تولید شود.
به گزارش شوشان: عدنان غزی سرپرست این فرمانداری در جریان بازدید از شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه که با حضور مدیرعامل و معاونین این شرکت صورت گرفت: با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال گفت: حمایت از بخش خصوصی در شهرستان شوش مورد توجه جدی است.

وی گفت: شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه مانند نگینی در شهرستان شوش     می درخشد که ایجاد اشتغال،استفاده از نیروهای بومی و زمین های حاصلخیز به عنوان شعاع های این نگین هستند.

غزی گفت: مدیران این شرکت باید با برنامه ریزی های لازم زمینه ی افزایش کشت نیشکر و تولید شکر را فراهم آورند.

سرپرست فرمانداری شهرستان شوش یکی از مهمترین مشکلات جدی استان و شهرستان در بخش کشاورزی را نبود صنایع تبدیلی عنوان کرد و گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های بالای کشاورزی در شوش احداث صنایع تبدیلی ضروریست.
وی بر توجه به موضوعات فرهنگی شهرستان از جمله احداث مدارس و زمین های چمن ورزشی توسط شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه تاکید کرد و گفت: زمانی به توسعه پایدار دست خواهیم یافت که در کنار کارهای اقتصادی به کارهای فرهنگی نیز توجه شود.

قائم مقام شرکت ضمن خیر مقدم به دکتر عدنان غزی، فرماندار شوش، گفت:آرزو و هدف دیده شده برای این مجموعه تولیدی آن است که با کمک و همدلی بتوانیم هفت تپه ای آباد داشته باشیم. در همین راستا شرکت نیشکر  هفت تپه به تمام اهالی هفت تپه، شهر ها و روستاهای همجوار اطمینان می دهد که نتیجه افزایش تولید و سود آوری این شرکت در ابتدا عاید مردم این منطقه می شود.

سیامک افشار در ادامه ضمن تشریح فعالیت های این شرکت طی یک سال گذشته شوش گفت: این مجموعه کوشیده تا برای رفع بحران بیکاری اقدام به احداث مجموعه های تولیدی مانند کارخانه 12 هزا تنی چغندر قند، کارخانه زغال، کارخانه رب گوجه و راه اندازی کارخانه الکل کرده و تمام تلاش خود برای بهره مندی هر چه بیشتر اهالی را بکار بسته است.

قائم مقام شرکت نیشکر هفت تپه با بیان این موضوع که شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه تلاش دارد تا موضوع حقوق و مطالبات پرسنل را بروز کند افزود: تلاش مدیریت این شرکت در جهت پیشروی به سوی جذب بیشتر نیرو و تامین معیشت پرسنل است که با تلاش هرچه بیشتر می کوشیم این هدف مهم نیز محقق شود.

  در ادامه فرشید مومن غریب معاون صنعت نیشکر هفت تپه گفت:  از زمان واگذاری نیشکر هفت تپه به بخش  خصوصی، پیگیری های زیادی جهت انجام فعالیت های صنعتی صورت گرفته و شرکت نیشکر هفت تپه با مدیریت و سازماندهی جدید در تلاش است تا بار دیگر شاهد تولید 100 هزار تن شکر در سال های نه چندان دور باشد.
حمید کریم پور مدیر بخش کشاورزی نیز در تشریح عملکرد بخش کشاورزی شرکت نیشکر هفت تپه گفت: خوشبختانه مدیریت جدید شرکت توانسته با همت و تلاش و همچنین انگیزه بخشی به پرسنل میزان کشت خود را به 3000 هکتار برساند که این امر در نوع خود در تاریخ هفت تپه بی سابقه بوده است.
هرمز کاکش مدیر امور مالی نیز به تشریح دستاوردهای مالی شرکت پرداخت و گفت:« در زمان مدیریت دولتی این شرکت بدیهی بالغ بر 80 میلیارد تومان داشته است که طی مدت یک سال و نیم گذشته توانسته ایم این بدیهی هنگفت را به حدود 10 میلیارد تومان رسانده و قریب به 70 میلیارد تومان از آن را پرداخت کنیم.
 کاکش در ادامه عنوان کرد:تلاش  مدیریت برآن است که مطالبات پرسنل را تا حد توان به نقطه صفر برسانیم.
ستار آصفی مدیر امور اداری شرکت نیشکر هفت تپه نیز در تکمیل سخنان مدیر امور مالی خطاب به فرماندار شوش گفت:تعداد پرسنل شرکت نیشکر هفت تپه قبل از واگذاری به بخش خصوصی قریب به 2000 نفر بود که با تلاش و همت این مدیریت اکنون در این شرکت بیش از 4 هزار و 400 نفر پرسنل به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

در پایان عباس خنیفرمدیر حراست وانتظامات شرکت نیشکر  گفت: این شرکت تمام تلاش خود را در حفظ مرزهای منطقه ای جهت برقراری امنیت و حفظ منابع طبیعی و میراث فرهنگی بکار بسته است تا منطقه هفت تپه به یک منطقه کاملا امن تبدیل شود.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار