اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
شوشان خرمشهر : پایگاه خبری شوشان خرمشهر جهت معرفی و جمع آوری بانک اطلاعاتی از نام آوران خرمشهر اقدام به انتشار اطلاعاتی از این عزیزان میکند . این اطلاعات که به همت جمشید خباری از شهروندان و فعالین اجتماعی_آموزشی خرمشهر و همکاری شوشان خرمشهر گردآوری و منتشر میشوند نیازمند همکاری شما برای تکمیل و توسعه هستند . لذا شوشان خرمشهر آمادگی خود را برای دریافت هرگونه اطلاعات تکمیلی درباره این افراد اعلام میدارد . نام آوران خرمشهری در کلیه ی عرصه ها را بما معرفی کنید منتظر قسمتهای بعدی باشید .


توضیحاتی پیرامون تنویر افکار مخاطبان 

پایگاه خبری شوشان خرمشهر مدتی ست در پی پرکردن خلا شناخت و معرفی نخبگان و نام آوران خرمشهری اقدام به جمع آوری و نشر اطلاعات این عزیزان نموده است . 

اطلاعات و نام اغلب این افراد توسط آقای جمشید خباری از فعالین اجتماعی و اموزشی خرمشهر و از منابع مختلف تهیه و ویرایش میشوند که ضمن تلاش در استفاده از منابع موثق ممکن است گاهی تعدادی از این منابع ناقص یا قدیمی باشند و یا گاها شائبه ی جهت دار بودن آنها در ذهن برخی از مخاطبین متبادر شود .

شوشان خرمشهر ضمن ابراز خوشحالی از تعداد زیاد مخاطبان و پیگیران این لیست ، نقدهای تمام دلسوزان را بجان خریده و در جهت کسب رضایت علاقمندان و انتشار اخبار موثق تر و کامل تر تلاش خواهد کرد .فلذا از تمام مطلعان و آگاهان صمیمانه تقاضا مند است درصورت دراختیار داشتن هرگونه اطلاعات تکمیلی پیرامون افراد ذکر شده باماتماس بگیرند. 

شوشان خرمشهر ضمن رعایت صراحت خبری به تمام مخاطبان و پیام دهندگان این تعهد را میدهد که بدور از هرگونه جهت گیری های قومی ، حزبی ، سیاسی و منفعت طلبانه ، صرفا درجهت معرفی جامعه ی موفق خرمشهری،گام برداشته و اگر تعدادی از افراد که فاقد چهره ی مقبول یا رزومه ی موفق هستند،در این لیست وارد شده اند کاملا غیر عمد وبدور از هر گونه غرض ورزی بوده و تلاش میشود در اینده چهره هایی موجه و قابل قبول را معرفی کرده و بخش های قبلی را در صورت لزوم ویرایش و اصلاح کند  .
متاسفانه  بعلت کثرت پیامهای دوستان و مخاطبان این بخش ، امکان انتشار آنها نمیباشد ولی پیشنهادات وانتقادات دوستان را نصب العین قرار داده و بسیار خداراشاکریم که این بخش هم با مخاطبان زیادی مواجه شده است و همه خود را مسئولانه مخاطب مطالب منتشره میدانند.


122) ابراهیم مجدمی 
متولد 1333،قاری و مدرس قرآن کریم، رییس هییت مدیره جامعه قرآن خرمشهر 



123) مهرداد شهسوار زاده 
متولد 1351خرمشهر، خواننده 
آلبوم ها :
شوکا، دریا، فال، تلنگر 



124) جاسم غضبان پور 
متولد 1342 ،عکاس 
نمایشگاه های برگزار شده :
شکوه ،گزارش تصویری حلبچه ،آسمان و زمین ،دایره المعارف گیلان 




125) عماد صالحی 
متولد 1358،کاریکاتوریست 
مسوول هنری در مرکز الابداع الحدیث در دبی ،موسس خانه کاریکاتور بانوان امارات در دبی ،شرکت کننده در بیش از 200 نمایشگاه گروهی خارج و داخل کشور 




126) سید کاظم مستوفی 
متولد 1317 ،دکترا متخصص بیماریهای پوست 
استاد یار دانشگاه مشهد 




127) محمد صنگوری 
متولد 1351 ،مستند ساز ،دانش اموخته تولید سینما 
کسب رتبه سوم جشنواره (دارش )برای مستند (برادران زمین )،دیگر اثر (برای آمدنت دعا می کنم )




128) احمد زالی 
تهیه کننده ،بازیگر تئاتر و دانش اموخته کارگرانی سینما 




129) پرویز مسجدی 
متولد 1317 در تهران  داستان نويس مطرح جنوب 
او دیپلم ادبی خود را در دبیرستان محمد رضا پهلوی خرمشهر گرفت و از مدرسه عالی بازرگانی خرمشهر در سال 1355 دانش اموخته گردید .
آثار :
بازی هر روز 1354 ،جزیره 1358 ،روز های مقاومت در خرمشهر 1360 ،با گنجشک ها بودم 1380 





130) اسماعیل زمانی 
معاونت پیشین وزارت پست و تلگراف وتلفن (محمد غرضی )،مدیر عامل منطقه ازاد اروند 




131) محمد رضا عباسی 
درگذشت هيجدهم مرداد 1391 
فرماندار خرمشهر در دوره جنگ ایران و عراق ،رییس سازمان اسناد ملی ایران و مدیر عامل بیمه معلم 
او به علت اینکه ضعف شدید مدیریت را در داخل ایران احساس می نمود برای ادامه تحصيل به انگلستان رفته و در آنجا دکترا مدیریت اخذ نمود .وی که به عنوان یکی از کارامدترین مدیران محسوب می شد بطور ناگهانی عزل شد .
وی در برنامه صندلی داغ ،با اجرای احمد نجفي حضور پیدا کرد ،اما بدلیل انتقاداتی که وی مطرح کرد این برنامه هرگز پخش نشد و تنها بخشهایی از آن بر روی شبکه های اجتماعی قرار گرفت .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار