اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
رییس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی صبح امروز از مجتمع بندری خرمشهر بازدید کردند.

شوشان خرمشهر : بگزارش شوشان خرمشهر طی حکمی از سوی مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، عادل دریس به عنوان سرپرست اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، عادل دریس که شنبه هفته جاری به عنوان مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان منصوب شده بود با حکم محمد راستاد با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر نیز معرفی شد.

عادل دریس پیش از این نیز در سال 88 سمت سرپرستی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر را به عهده داشت و از سال 89 تا اواخر مهر ماه سال جاری به عنوان مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر مشغول به فعالیت بود.


همچنین خبر میرسد  اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به شهرهای آبادان و خرمشهر از بندرخرمشهر نیز بازدید کردند.

رییس و اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی (بخش خصوصی مستقر در بندرخرمشهر) به بررسی وضعیت فعالیت آن پرداختند.

پیش از این نیز در بهمن ماه سال گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و در فروردین ماه امسال کمیسیون اقتصادی مجلس از مجتمع بندری خرمشهر بازدید کرده بودند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار