اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
تا پایان سال، چندین رویداد مهم استانی ، ملی و منطقه ای در رشته های مختلف هنری و فرهنگی در شوشتر برگزار خواهد شد .
به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: پس از برگزاری موفقیت آمیز برنامه های شاخص در نیم فصل اول، برای نیمه دوم سال با تعزیه شهادت امام حسین (ع) کار خود را شروع کردیم و در ادامه، نخستین جشنواره استنداپ کمدی استان خوزستان آذر ماه در شوشتر برگزار خواهد شد .


وی افزود: آثار خوبی توسط دبیرخانه جشنواره دریافت شده است و امیدوایم با حضور چهره های برتر استنداپ کمدی استان و حضور هنرمندان کشوری این جشنواره در بالاترین سطح خود برگزار شود.

بهرامی گفت: دومین همایش ناله های نی و جشن بزرگ ثبت موسیقی شوشتر (البته متفاوت تر از سالهای گذشته) را در شوشتر خواهیم داشت. البته با توجه به ایام فاطمیه زمان دقیق برگزاری این رویدادها به زودی اعلام خواهد شد.‌

دبیر شورای فرهنگ عمومی شوشتر گفت: در اسفندماه پنجمین جشنواره شعر سراسری نخل و کارون نیز به همراه کارگاه شعر و ادبیات را در شوشتر میزبانی خواهیم کرد که امسال این جشنواره متبرک به نام شهدای مدافعان حرم خواهد بود. فراخوان این جشنواره ادبی در سراسر کشور توزیع شده و دبیرخانه این جشنواره از هم اکنون  آماده دریافت آثار ادبی شاعران فرهیخته کشور می باشد.‌

وی یادآور شد: کارگاه های تاتر ، شعر و داستان ، خوشنویس، تجسمی ، تولید دو یا سه فیلم کوتاه ، برپایی نمایشگاه های فصلی کتاب ، نشست های تخصصی و مناسبتی ادبی ، افتتاح چندین مرکز و موسسه و آموزشگاه فرهنگی ، هنری ، دینی و قرآنی ، شب شعر در آستان جانان ویژه ماه صفر ، ورک شاپ های هنری ، محافل انس با قرآن ، آزمون های هنری و فرهنگی ، کلاسهای قرآن و نهج البلاغه، جنگ های شادی پیشواز دهه فجر و نوروز ، دومین همایش یار دیرین ویژه  دومین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی ، ویژه برنامه های دهه مبارک فجر ، ایستگاه نذر کتاب در روزهای پایانی ماه صفر ، ویژه برنامه روز فرهنگ عمومی ، بازگشایی مجدد سینما آبشار ، اکران به روز فیلم های سینمایی در شوشتر ،  برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی و کمیته های زیر مجموعه و ... نیز در خلال برگزاری رویدادهای مهم یاد شده به انجام می رسد که امیدواریم هم چون سالهای گذشته امسال نیز هنرمندان شوشتر  ضمن همکاری و همراهی بر رونق فضای فرهنگ و هنر بیش از پیش بیفزایند.

بهرامی گفت: با ورود بخش خصوصی نخستین نگارخانه شوشتر در یکی از مکانهای قدیمی و باستانی شوشتر که توسط یکی از هنرمندان شوشتر جناب آقای صادق خلیفه خریداری شده افتتاح خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار