اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
منصور کتانباف شهردار اهواز و محمد کشانی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در دیداری بر ضرورت تعامل و همکاری در جهت خدمت هرچه بیشتر به مردم تاکید کردند.
در این دیدار شهردار اهواز به فرارسیدن ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: شور و شعور حسینی هر سال نسبت به سال قبل بیشتر می شود و امیدواریم این شور تا زمان ظهور امام عصر(عج) تداوم یابد.  ما خوزستانی ها افتخار پذیرایی و میزبانی کاروان عاشقان حسینی را به عهده داریم.

منصور کتانباف در ادامه با تبریک انتصاب محمد کشانی به سمت مدیرعامل جدید شرکت فولاد خوزستان، وی را از مدیران متعهد و متخصص کشور خواند و با اشاره به ضرورت مسئولیت پذیری آحاد جامعه تاکید کرد: همه ی ما انسان ها در برابر یکدیگر  و همه ی جوامع مسئول هستیم و این امر در فرهنگ اسلامی و ایرانی ما نمود بیشتری دارد. ضمن آنکه ما همچنین از باب مسئولیت های اجتماعی و دستگاهی خود نیز دارای وظایفی هستیم و نمی توانیم از زیر بار آنها شانه خالی کنیم. 

وی مجموعه شرکت فولاد خوزستان را مجموعه ای عظیم و کارآمد ارزیابی کرد و گفت: هنگامی که کلنگ احداث این کارخانه ی عظیم بر زمین زده شد، فرصتی استثنایی برای خوزستان و اهواز رقم خورد. کارخانه ی فولاد خوزستان باعث ارتزاق دهها هزار نفر از مردم اهواز و استان بوده و هست و خدمات این مجموعه به صنعت کشور و نیز خوزستان و اهواز در دوران های مختلف تاریخ کشور همواره به یادماندنی و تحسین برانگیز بوده است شهردار اهواز ادامه داد:  یاد و خاطره ی همه ی خدمتگذاران این مجموعه را بویژه شهدای فولاد خوزستان گرامی می داریم و وظیفه ی همگان است که در جهت رونق و توسعه ی فولاد خوزستان همکاری لازم را داشته باشند.

شهردار اهواز با اشاره به مشکلات موجود در شهر، اذعان داشت: متاسفانه اهواز از کلانشهر بودن صرفاً آیتم های جمعیت و وسعت را داراست و فاقد شاخصه های دیگر است. پس باید با همدلی و تعامل در جهت توسعه ی اهواز بیش از پیش بکوشیم.

وی از شهرداری به عنوان یکی از محرکه های توسعه اهواز یاد کرد و گفت: سالهاست که دولت قرار است درآمدهای پایدار برای شهرداری ها تعریف کند، ولی نه تنها این موضوع محقق نشده بلکه عوارض که تنها درآمدهای شهرداری هستند به شکل های مختلف از قبیل  تجمیع عوارض، ارزش افزوده و غیره در حال کاهش هستند.

کتانباف، شرکت فولاد خوزستان را یک سرمایه ی ملی برای کشور و استان دانست و با تقدیر از خدمات فولاد خوزستان به خوزستان و اهواز بویژه احداث ورزشگاه مدرن فولاد  گفت: این ورزشگاه که جزو معدود ورزشگاه های استاندارد و تایید شده از سوی فیفا است، باعث افتخار همه ی ما اهوازی ها و خوزستانی هاست و این ورزشگاه می تواند باعث رونق در ابعاد مختلف شود.

وی ادامه داد: باید فولاد خوزستان به مثابه یک صنعت و ثروت ملی در راستای اهداف ملی با اولویت بومی گام بردارد که  خوشبختانه با نگاه مثبتی که در مدیرعامل و سایر مدیران مجموعه وجود دارد و نیز سابقه ی تعاملات مثبت و تفاهم نامه های متعددی که میان شرکت فولاد خوزستان و شهرداری اهواز وجود داشته و دارد، افق های روشنی در جهت خدمت به مردم شریف اهواز پیش روی ماست.

شهردار اهواز با تاکید بر پایبندی این مجموعه بر تعهدات خود با شرکت فولاد خوزستان گفت: یقین بدانید عوارضی که از مردم و ارگانها وصول می شود، صرف عمران و آبادانی اهواز خواهد شد.

منصور کتانباف در پایان با بیان این نکته که مجموعه شهرداری و  شورای اسلامی دوره پنجم مصمم به خدمت هستند، گفت: در پنج ماه گذشته حدود 5 هزار تن آسفالت کار شده است در حالیکه در 40 روز گذشته حدود 14 هزار تن آسفالت انجام شد و البته هنوز با وضع مطلوب فاصله داریم.

وی اظهار داشت: بنده پس از 38 سال خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی مجدداً به اهواز آمده ام تا خودم را وقف مردم کنم. امیدوارم همه ی ما دست به دست هم دهیم و کشور را به مدارج بالا برسانیم تا طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره) روزی پرچم اسلام در سراسر عالم گسترده شود.

سپس مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با تبریک انتصاب منصور کتانباف به سمت شهردار اهواز و با گرامیداشت اربعین حسینی، طی گزارشی وضعیت فعلی شرکت فولاد خوزستان را تشریح کرد و گفت: شرکت فولاد خوزستان با حدود نیم قرن تجربه و سابقه در صنعت کشور از شرکت های اثرگذار صنعت فولاد کشور است که فقط 9 هزار نفر به طور مستقیم از این شرکت امرار معاش می کنند.

محمد کشانی ادامه داد: طبق هدفگذاری برای امسال باید 5/3 میلیون تن تولید داشته باشیم که با توجه به عملکرد مثبت مجموعه، این رقم تا پایان سال محقق می شود.

وی افزود: بدلیل وجود نیروهای متخصص و متعهد طی سال های اخیر به رکوردهای خوبی در سطح ملی دست یافته ایم و همانطور که در دوران دفاع مقدس در سنگر دفاع بودند، اکنون نیز در سنگر تولید به کشور خدمت می کنند.

محمد کشانی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های کلان و چشم انداز 1404 کشور، باید در تولید به 55 میلیون تن برسیم و برای رسیدن به این هدف بزرگ به زیرساختهای مناسب در حوزه های مختلف آب، برق، انرژی، راه و غیره نیازمندیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان عنوان کرد: برای رسیدن به این اهداف یاری همه ی نهادها و دستگاهها ضروری است. زیرا توسعه ی فولاد خوزستان توسعه ی اهواز و خوزستان را در پی خواهد داشت.

وی همچنین با تاکید بر ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی این شرکت گفت: همچون گذشته آماده ی هرگونه همکاری  جهت خدمت به مردم در چارچوب قوانین و امکانات خود هستیم.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار