اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
دکتر آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس از خرمشهر دیدار کردند
شوشان خرمشهر : علاء الدین بروجردی ظهر امروز با جمعی از مسؤولان استانی در شهرستان حضور پیدا کرد.رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس همچنین از مرز بین‌المللی شلمچه بازدید کرد.
 مرز شلمچه هر ساله میزبان خیل عظیمی از زائران اربعین حسینی است.
 گفتنی است که امسال این مرز تنها مرز زمینی کشور است که اتباع خارجه باید برای عزیمت به عراق از آن عبور کنند.رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از وضعیت امنیتی مطلوب مرزهای کشور خبر داد. 
دکتر"علاءالدین بروجردی"در حاشیه بازدید از مرز شلمچه ، گفت: وضعیت مرزها خوب است و مرزبان نیروی انتظامی به همراه دیگر دستگاه های امنیتی تلاش می کنند امنیت زائران تامین شود، که بحمدلله این اتفاق بزرگ افتاده و امیدواریم با کمک خود مردم این روند ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: شرایط خروج از کشور داشتن گذرنامه معتبر و شرط ورود به کشور عراق نیز داشتن ویزای معتبر است .
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: بحمدلله صدور ویزا در وزارت خارجه و کنسولگری های کشور عراق در ایران سرعت خوبی دارند و ظرف 48 ساعت انجام می شود.
دکتر بروجردی خاطرنشان کرد: زائران اربعین حسینی در صورتی که گذرنامه و ویزای معتبر داشته باشند، در کمترین زمان ممکن می توانند از مرزهای کشور خارج شوند.

حضور دکتر حیاتی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر در جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) به ریاست دکتر آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز امروز در خرمشهر اتفاق افتاد .


در بازدید دکتر آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات از مسیر مرز شلمچه و نحوه خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) و مواکب توافقنامه تولید 500 هزار تبلت و تلفن همراه ویژه کودکان و نوجوانان با حضور وزیر ارتباطات و استاندار خوزستان در خرمشهر امضا شد.  همچنین علم امام حسین (ع) توسط آذری جهرمی در موکب فرمانداری ماهشهر به اهتزاز در آمد

 آذری جهرمی در شلمچه: امروز به اینجا آمدیم به گرد و خاک پای زائزان متبرک شویم  و امیدواریم تمامی این کارها ذخیره‌ای برای آخرت همه ما باشد.
۱۴۰۰ سال پیش عده‌ای جمع شدند و به پاک‌ترین انسان‌های روی زمین جسارت و جنایت کردند و عَلَمی را به زمین انداختند. امروز به نیت قمر بنی‌هاشم(ع) این پرچم را که به حرم حضرت عباس(ع) متبرک است بالا می‌بریم و شفاف پاسخ می‌دهیم تا زمانی که تفکر حسینی در دنیا برقرار است، پرچم حسینی بر زمین نخواهد ماند.


"محمد جواد آذری جهرمی" جوان ترین وزیر کابینه دوازدهم دقایقی قبل از طریق فرودگاه بین المللی آبادان وارد منطقه آزاد اروند شد سپس به انعقاد تفاهم نامه تولید تبلت ایرانی کودک در شرکت جی ال ایکس خرمشهر پرداخت . 
با انعقاد این تفاهم نامه خط تولید تبلت کودک رسما در شرکت جی ال ایکس افتتاح شد.
از ویژگی‌های این محصولات که با هدف رفع دغدغه والدین برای حضور فرزندانشان در فضای مجازی طراحی و تولید می‌شود، می‌توان به امکان نظارت خانواده‌ها و تأمین انواع برنامک‌ و محتوای جذاب و مورد نیاز کودک و نوجوان اشاره کرد...

 وزیر ارتباطات و فن آودی اطلاعات درنشست ستاد اربعین خوزستان در آبادان:
زیرساخت های فنی مناسبی در منطقه آزاد اروند به وجود آمده و این آغاز توسعه کسب و کار در منطقه و کشور خواهد بود.مردم استان و به ویژه شمال خوزستان با مشکلات فراوان ارتباطی و بهره مندی از پوشش آنتن دهی تلفن همراه رو به رو هستند.

خوزستان سومین استان مصرف کننده فن آوری فناوری اطلاعات ور کشور است اما خدماتی که در این زمینه دریافت می کنند مناسب نوع مصرف مردم نیست ک باید شاهد ارتقا وضعیت باشیم.
۱۱ میلیارد تومان به بخش توسعه زیرساخت های ارتباطی در شمال خوزستان اختصاص دادیم،در ۲ ماه اخیر ۷۹ روستا را مجهز به دریافت خدمات پست بانک کرده ایم.
طرف عراقی کاهش هزینه های تلفن و اینترنت را کاهش نداده اما اپراتورهای داخلی به صورت یکطرفه با کاهش ۶۰ درصدی تعرفه هایشان به زائران خدمت رسانی می کنند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار