اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰
شوشان خرمشهر : درحالی که قبل از انتخابات اردیبهشت ماه ۹۶، رییس کمیسیون اجتماعی خبر از تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی داده بود متاسفانه نه تنها این امر تا امروز محقق نشد بلکه چند اتفاق مهم رخ داد:
ده درصد از خدمات حوزه بهداشت به بخش خصوصی واگذار شد!!!
اکثر نیروهای شرکتی بخش بهداشت به اخراج و تعدیل نیرو در ایام آتی تهدید میشوند که گاها برخی شهرها این روند رخ داده است.
دائما حرف از نبود بودجه و اعتبار سخن به میان می آید و به ورود بخش خصوصی به تامین نیروی انسانی  تاکید میشود.
 با این حال، سوال اینجاست در شرایطی که تمام تاکیدات مقام معظم رهبری بر توجه به اقتصاد و اشتغال زایی  است و باید توان و انرژی بیشتر برای کارآفرینی و تسهیل روند شغلی جوانان در دستور کار قرار گیرد، چرا گرهگشای از مشکلات شغلی نیروهای قراردادی و شرکتی مورد توجه مسئولین قرار نمیگیرد؟

بلاشک همه دست اندرکاران و فعالین حوزه سلامت شاهد صرف هزینه مالی فراوان در دانشگاههای علوم پزشکی هستند که در اولویت اصلی نیست. حال مگر نه آنکه تامین نیروی انسانی و تسهیل روندهای شغلی شان فراهم کننده خدمات بهتر است؟
و جمله آخر: تحقق پیشگیری محوری بر توجه جدی به روند ارائه خدمت و خدمت رسانی بهتر است. روز به روز به آمار پذیرش بیمار در بیمارستانها و بالتبع گسترش خدمات درمانی در کشور افزوده میشود‌. کدام راه حل جز توجه جدی بر امر بهداشت، تضمین کننده آینده سلامت کشور است؟

مسئولین محترم به فکر بدحالی وضعیت کارکنان بخش بهداشت باشند. ندادن چندین ماهه حقوق، نبود امنیت شغلی، تفاوت فاحش در دریافتی و... آرامش را سلب میکند!


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار