اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۷۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
با استفاده از مصالح جدید (بن ملات و سنگ فرش) به روستایی دیدنی تبدیل شده است که این روزها پذیرای میهمان های زیادی از شهرستان و استان شده است.
شوشان: 
سه بنه، روستای گردشگری بخش میان آب شوشتر است که به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان با استفاده از مصالح جدید (بن ملات و سنگ فرش) به روستایی دیدنی تبدیل شده است که این روزها پذیرای میهمان های زیادی از شهرستان و استان شده است.

به گفته دهیار روستا روزانه دانشجویانی از رشته های معماری، شهرسازی، جغرافیا و برنامه ریزی شهری، عکاسی، گرافیک و طراحی و... از روستا بازدید کرده و حال و هوای متفاوتی را در این روستا تجربه می کنند.

محمود رستمی دهیار سه بنه ضمن تقدیر و تشکر از نماینده پرتلاش شهرستان، فرماندار شوشتر، بخشدار محبوب میان آب و ریاست بنیاد مسکن و کلیه عوامل اجرایی گفت: تا پایان سال جاری در روستای سه بنه پروژه های جوی و جدول، آسفالت و پیاده روسازی به طور کامل اجرا می شود، و این روستا جزء اولین روستاهایی خواهد بود که به صورت 100 درصد تکمیل می گردد.




comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
comment
0
0
comment باسلام خدمت دهیارزحمت کش روستای سه بنه،وریاست محترم شورا،جناب آقای محمودسویدی،لطفا عکسهای خیابان وارث «ع»را که باهزینه شخصی دهیارمحترم،جدولبندی،فاضلاب وآسفالت گردیدراهم به دانشجویان وگردشگران خارجی وداخلی معرفی بفرمایید،باتشکر،اسمی پور ازروستایگردشگری،وتاریخی روستای سه بنه
comment
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
comment
0
0
comment پرونده و براودهزینه کوچه های باقیمانده روستا از سال ۹۷اماده اجرا بوده سندهاشون موجوده ولی متاسفانه دستهای پشت پرده به دلایل شخصی نگذاشتن که اجرائی شوند با این حال پرونده جدیدی دوباره تنظیم گردید و دهیار بعدی اگر بتواند با پیمانکاران توافق کند در سال ۹۸ حتما اجرائی میشود .دهیاری حتی درمورد قیر برای آسفالت هم که به صورت مجانی از جانب بنیاد مسکن صورت میکرد هم توافق کرده و قول گرفته است
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار