اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
شهردار شوشتر در گفت و گو با شوشان:
از بیستم مهرماه امسال تاکنون طبق وعده ای که داده بودم، 2 حقوق معوق کارکنان شهرداری که مربوط به دوره قبل از کار بنده بوده را پرداخت کرده ایم.
شوشان: 
شهردار شوشتر از پرداخت یک حقوق معوقه پرسنل این شهرداری که مربوط به دوره های پیشین است، تا پایان هفته جاری خبر داد.


مهراب فلسفی زاده در گفت و گو با شوشان، گفت: از بیستم مهرماه امسال تاکنون طبق وعده ای که داده بودم، 2 حقوق معوق کارکنان شهرداری که مربوط به دوره قبل از کار بنده بوده را پرداخت کرده ام.

وی افزود: البته تعداد کمی از نیروها این حقوق را دریافت نکرده اند که تا فردا (شنبه) این موضوع با آن ها تسویه خواهد شد. در واقع می توان گفت تا پایان هفته ظرف یک ماه قبل معادل 3 ماه حقوق پرسنل پرداخت شده است که در نوع خود اقدامی بی سابقه است.

وی با بیان اینکه در دوره مدیریت اش هیچ گاه حقوقی از نیروها به تاخیر نیفتاده اظهار کرد: تمام معوقات موجود مربوط به ادوار گذشته شهرداری است و دلیل تاخیرات فعلی، بلاتکلیفی در ابقاء تصدی شهرداری بود که پس از مشخص شدن امور، وضعیت حقوق ها به لطف خدا رفع شد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که نظام پرداخت حقوق و مزایای نیروهای شهرداری با حمایت شورای اسلامی شهر اصلاح و عدالت در پرداخت ها رعایت گردد.

فلسفی زاده در رابطه با پروژه های حال حاضر شهرداری شوشتر گفت: نهضت سنگفرش پیاده رو های سطح شهر مطابق دو سال اخیر در حال انجام است و طبق آن پروژه سنگفرش حد فاصل خیابان امام غربی تا میدان باطنی به طول ۴۵۰ متر و عرض ۴ متر هم اکنون در حال کار است و با سرعت مطلوبی پيش مي رود.

شهردار شوشتر تصریح کرد: پروژه پیاده رو سازی و سنگفرش بلوار حدفاصل میدان آموزش و پرورش تا میدان 15 خرداد هم در حال انجام است و تا پایان هفته جاری به اتمام می رسد. جهت اطلاع نیز عرض کنم که پروژه های پیاده رو سازی با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد مراحل نهایی خود را طی می کنند. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار