اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
شهرداری اهواز همچون سالهای گذشته اقداماتی در جهت برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) انجام داد.

فرزین حاتمی کاکش مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با اعلام این مطلب عنوان کرد: مراسم اربعین رویدادی بی نظیر و خودجوش برخاسته از محبت شیعیان به اهل بیت است و شهرداری اهواز نیز در راستای بهره مندی از این رویداد معنوی و فرهنگی و خدمات دهی به زائرین حسینی اقداماتی انجام داد.

حاتمی کاکش در ادامه افزود: این اقدامات در حوزه فضاسازی محیطی شامل نصب بیلبورد در سطح شهر، نصب کتیبه جهت پرتابل پایه های روشنایی آیلندها در میادین و عرض خیابانهای اصلی شهر، نصب داربست تمثال شهدای مدافع حرم در مسیر ورودی طریق الحسین و راهیان نور، نصب شعارهای بهداشتی و شهروندی در مسیر جذابه، چاپ لیبل لبیک یا حسینجهت زائرین و کادر خدماتی مستقر در مسیر، فضاسازی در سطح شهر و مناطق هشتگانه با پرچم مشکی و ریسه و .... می باشد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز گفت: شهرداری اهواز بنا به وظایف محوله علاوه بر فضاسازی با استقرار ایستگاههای خدمات دهی به زائرین و همچنین ارسال چندین دستگاه اتوبوس جهت حمل و نقل زائرین و تامین رفاه آنان در مسیر چذابه تمام تلاش خود را در جهت تامین امنیت و آسایش محبان و مسافران زیارت عتبات عالیات به کار گرفته است.

وی اظهار کرد: خدمات رسانی به زوار حسینی از روزهای گذشته  در شهر اهواز آغاز شده و به دلیل حجم بالای زائرین  تا روزهای بعد از ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت.

حاتمی کاکش ادامه داد: از آنجاییکه شهرداری اهواز همچون سالهای گذشته شهردار معنوی چذابه است علاوه بر فراهم آوردن امکانات حمل و نقل، نیروهای پسماند و نیروهای خدماتی شهرداری در مسیر پیاده روی زائرین حضور دارند تا با خدمات دهی به زائرین مسیر این سفر معنوی را برایشان تسهیل کنند و خدمات لازم را ارائه دهند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار