اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
واکنش مدیرعامل شهر جدید رامین به مصاحبه عضو شورای شهر اهواز
اگر برخی به فکر مردم بودند در دوره قبل شورای شهر اهواز جلوی سکونت مردم در مناطق حادثه خیز را می گرفتند و مشکلات را رفع می کردند نه اینکه در حال حاضر و پس از حادثه ...
شوشان: مصاحبه اخیر یک عضو شورای شهر اهواز در رابطه با شهر جدید رامین ، سبب واکنش مدیرعامل شهر جدید رامین اهواز شد. این عضو شورای شهر در مصاحبه ای با انتقاد از وضعیت امکانات رفاهی در "شهر رامین" به عنوان محل جایگزین منازل پرخطر گفته بود که شهر رامین فاقد زیرساخت‌های خدماتی و امکانات رفاهی است و هنوز راه نیافتاده است.

مدیرعامل شهر جدید رامین در گفتگو با شوشان با اشاره به انتقادات مطرح شده ، گفت:  عده ای قصد دارند با مصاحبه با خبرگزاری ها و عکس انداختن در کنار مردم حادثه دیده منبع آب ، خودی نشان بدهند و برای این کار به فکر هر موضوعی هستند جز حل مشکل مردم حادثه دیده هستند.

سامان اسدی افزود: اگر برخی به فکر مردم بودند در دوره قبل شورای شهر اهواز  جلوی سکونت مردم در مناطق حادثه خیز را می گرفتند و مشکلات را رفع می کردند نه اینکه در حال حاضر و پس از حادثه  فقط به علت مسائل سیاسی قصد بهره برداری داشته باشند .

وی اظهار داشت: نمی دانم منظور عضو محترم شورای شهر اهواز و برداشت وی از زیر ساخت های شهر جدید رامین چیست ولی اگر تعریفشان از زیر ساخت لوله کشی گاز ، رنگ آمیزی و نصب کابینت است دیگر جوابی ندارم.

مدیرعامل شهر جدید رامین  گفت: لازم است به اطلاع برسانم زیر ساخت های آب ، برق و گاز برقرار می باشد و امکاناتی از قبیل مدرسه ، مسجد ، بازارچه ، پارک ، زمین ورزشی و ... در شهر فراهم است و هماهنگی های لازم جهت استقرار نیروی انتظامی و شبکه بهداشت در شهر با دستور شریعتی استاندار خوزستان در حال انجام می باشد . 

وی افزود:  تا کنون تعداد 21 خانوار از سوی فرماندار اهواز طبق مصوبه مدیر بحران استان معرفی شده اند که هر 21 خانوار تخصیص واحد شده اند و 8 خانوار کلید واحد خود را تحویل گرفته و در حال اسباب کشی جهت سکونت در شهر رامین می باشند . 

مدیرعامل شهر جدید رامین گفت: در انتها لازم است از زحمات و پیگیریهای جناب شریعتی استاندار و حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استان در جهت رفع مشکل و بر طرف کردن موانع برای سکونت مردم تشکر نمایم.

سکونتگاه های پرخطر در اهواز / منبع آب



شهر جدید رامین




برچسب ها: شهر رامین ، اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار