اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
آیت الله حسن زاده : خوزستان استانی برخوردار و غنی است اما با توسعه فاصله زیادی دارد / به دنبال بخشی نگری نیستیم اما نباید خوزستان از قافله توسعه عقب بماند / آمار بالای بیكاری در خوزستان مسئولیت همه مسئولان را بیشتر می كند
خوزستان، استانی برخوردار و غنی است ولی با توسعه فاصله زیادی دارد به طوری كه از شمالی ترین نقطه استان(دهدز و سادات حسینی) در كنار دریاچه سد كارون 3 ...



شوشان: آیت الله حسن زاده در مراسم افتتاح پروژه احداث ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب از بستان تا پایانه مرزی چزابه كه صبح امروز دوشنبه 15آبان در شهر بستان برگزار شد، اظهار کرد: وزارت نیرو مهم ترین وزارت خانه كشور است و بخش مهمی از آب های كشور، تولید برق و منابع آبی در خوزستان جاری است بنابراین بخش مهی از رسالت و ماموریت این وزارت خانه در خوزستان است.

وی تصریح کرد: خوزستان، استانی برخوردار و غنی است ولی با توسعه فاصله زیادی دارد به طوری كه از شمالی ترین نقطه استان(دهدز و سادات حسینی) در كنار دریاچه سد كارون 3 تا جنوبی ترین نقطه استان(هندیجان) و از شرق استان تا غرب آن با مشكل بی آبی دست و پنجه نرم می كنند و باید فكری به حال آن كرد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به مشکلات شهرستان اهواز در بخش كشاورزی و آب شرب، عنوان کرد: همه خانه ها در اهواز از دستگاه تصفیه آب و پمپ های آب حتی برای طبقات همكف استفاده می كنند. نمی خواهیم بخشی نگری كنیم و فقط خوزستان را در نظر بگیریم ولی دوست نداریم خوزستان استانی باشد كه با وجود افتخارات انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، از توسعه عقب بماند.

آیت الله حسن زاده خطاب به وزیر نیرو گفت: حضور شما در وزارت نیرو بشارت می دهد كه نگاه تخصصی و عادلانه به همه كشور وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید با نگاهی زیست محیطی و تخصصی به كشاورزی نوین و شركت های دانش بنیان روی بیاوریم. آمار بالای بیكاری در خوزستان مسئولیت همه مسئولان را بیش تر می كند و امید است حضور شما در این وزارت خانه باعث تحول در استان خوزستان شود.

امام جمعه موقت اهواز اظهار امیدواری کرد تا مصوبات فروردین ماه توسط دولت اجرایی شود و گفت: دولت در فروردین ماه امسال مصوبه خوبی در زمینه های مختلفی مثل آب، برق، فاضلاب و ریزگردها برای استان تصویب کرد و اراده اجرای آن در استان وجود دارد بنابراین امید است اعتبار بیش از 23 میلیارد تومانی آن جذب شود.

وی ادامه داد: آن چه امروز شاهد افتتاح آن هستیم، كاری جهادی و مدیریتی انقلابی را نشان می دهد كه با همدلی و صمیمیت مسئولان اجرا شد و همه در برابر زائران حسینی سربلند بیرون آمدیم.

آیت الله حسن زاده عنوان کرد: امیدواریم در سال های آینده هم شاهد تحولات خوبی باشیم كه چذابه نسبت به سال های گذشته به وجود آمده است.






































نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار