اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
مدیرکل انتقال خون خوزستان خبر داد:
مدیرکل انتقال خون خوزستان از  افزایش توان تامین و ذخیره سازی خوزستان جهت رفع نیازهای خون استان در ایام اربعین حسینی خبر داد. 

دکتر عبدالعزیز اظهار کرد: جهت رفع نیازها در ایام اربعین حسینی تمهیدات خوبی صورت گرفته و با افزایش فعالیت نیروهای تخصصی و افزایش اهدای خون، ذخیره اداره‌کل انتقال خون استان خوزستان برای این ایام افزایش یافته است. 

وی افزود: این سازمان با توجه به برنامه‌ریزی و نوع ذخیره‌سازی، آمادگی دارد که صددرصد خون مورد نیاز بیمارستان‌ها را در انواع مورد نیاز گروه‌های خونی در صورت افزایش  درخواست خون،  تولید و تامین کند. 

فقهی بیان کرد: در این راستا کلیه پرسنل و پزشکان انتقال خون در آماده‌باش کامل هستند و از دو روز قبل تا دو روز بعد از اربعین حسینی کلیه مرخصی ها لغو و فعالیت‌ها افزایش یافته است. 

وی ادامه داد: علاوه بر افزایش فعالیت‌ها در این زمینه هماهنگی‌های خوبی نیز بین انتقال خون استان خوزستان و استان‌های معین در این رابطه صورت گرفته و نسبت به سال‌های گذشته در بهترین وضعیت موجود از لحاظ تأمین و ذخیره خون قرار داریم. در این مدت با همکاری و هماهنگی و نظارت و بازدیدهای کارشناسان و مسئولین سازمان انتقال خون ایران وضعیت بسیار مناسبی در این زمینه ایجاد شده و هیچگونه نگرانی در صورت افزایش درخواست نیاز  خون نخواهد بود.

مدیرکل انتقال خون خوزستان گفت: در این زمینه با استانداری خوزستان، فرمانداری‌ها، ستاد مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و فوریت‌های پزشکی و بیمارستان‌های سطح استان خوزستان همکاری و هماهنگی متقابلی صورت گرفته که توان خدمات‌رسانی در این زمینه را  افزایش داده است.

وی بیان کرد: تامین خون به اندازه کافی و تضمین سلامت خون تولیدی از موارد اساسی انتقال خون خوزستان است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار