اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
الباجی نماینده اهواز در نشست مجمع نمایندگان استان با وزیر نیرو : با وجود اینکه بارها را فریاد زدیم و از مظلومیت خوزستان گفتیم، پاسخی نشنیدیم / روستاهای خوزستان در کنار دز ، کرخه و کارون فاقد آب هستند / درآمد حاصل از صادرات برق خوزستان هنوز به این استان اختصاص نیافته است
چرا روستاهای خوزستان در کنار دز، کرخه و کارون فاقد آب هستند و در شهرهای استان آب و فاضلاب مشکل...




شوشان: الباجی نماینده اهواز در نشست مجمع نمایندگان استان که با حضور وزیر نیرو و استاندار خوزستان برگزار شد، با اشاره به مشکلات و مطالبات اساسی استان درخصوص ریزگردها، آب، برق و انتقال آب خوزستان اظهار کرد: با وجود اینکه بارها را فریاد زدیم و از مظلومیت خوزستان گفتیم، پاسخی نشنیدیم.

الباجی سپس با ارائه چند پرسش از وزیر نیرو خواست تا پاسخ آن ها را از سازمان ها و ارگان های زیرمجموعه خود از جمله سازمان آب و برق خوزستان بپرسد. وی گفت: چرا روستاهای خوزستان در کنار دز، کرخه و کارون فاقد آب هستند و در شهرهای استان آب و فاضلاب مشکل وجود دارد؟ چرا اطراف شهر اهواز را هفت کانون ریزگرد در بر گرفته در حالی که می توان با آب کارون این زمین ها را آبیاری و مشکل را حل کرد؟

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه با انتقاد از تامین آب نشدن آب برای کشاورزان شهرستان کارون عنوان کرد: چرا شهرستان کارون که رودخانه کارون از میان آن رد می شود، هنوز یک هکتار آن تامین آب نشده است و چرا آب بهای کشاورزان متفاوت است و در این خصوص سلیقه ای عمل می شود؟

وی ادامه داد: با توجه به بروز بحران های اخیر به دلیل وقوع ریزگردها، چرا شبکه آب و برق استان مانند دیگر شهرهای کشور زیرزمینی نیستند؟

الباجی با بیان این که درآمد حاصل از صادرات برق خوزستان هنوز به این استان اختصاص نیافته است، خاطرنشان کرد: چرا 10 میلیون دلار حاصل از فروش برق به عراق برای تکمیل تصفیه خانه های شرق اهواز تخصیص نیافته است؟ چرا بهای برق مصرفی ما نامتعارف است؟ 

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه از نحوه رفتار سازمان آب و برق با کشاورزان استان انتقاد کرد و گفت: چرا با کشاورزان مثل سیاه پوستان برخورد می شود؟! ظلمی که به کشاورزان می شود در هیچ جا صورت نمی گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار