اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶
شوشان خرمشهر:
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با توجه به افزایش سیل بازگشت زوار از زیارت اربعین 400 نفر برای کنترل‌های بهداشتی در مرز شلمچه مستقر شدند.



به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، علیرضا آموزنده امروز در گفت¬وگو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون 55 هزار مراجعه به مراکز درمانی مستقر در شلمچه داشتیم.
وی بابیان اینکه 220 مورد اعزام به بیمارستان‌ها در ایام منتهی به اربعین حسینی ثبت‌شده است، اعلام کرد: 1100 نفر به مراکز مامایی در شلمچه مراجعه کرده‌اند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: با توجه به افزایش سیل بازگشت زوار از زیارت اربعین 400 نفر برای کنترل‌های بهداشتی در مرز شلمچه مستقر شدند.
آموزنده بیان کرد: هم‌زمان با افزایش بازگشت زوار حساسیت‌های ما نیز بیشتر شده است و کنترل بیشتری در حوزه بهداشت و درمان در این مرز صورت می‌گیرد.
وی بیان کرد: در خروجی هر دروازه یک نفر با دستگاه تب‌سنج حاضر است و ضمن چک کردن حال عمومی زائر آموزش‌های لازم را به زائران حسینی ارائه می‌دهند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: اطلاعات شخصی بیماران و شماره تلفن آن‌ها نیز ثبت می‌شود تا در موارد خاص اقدامات لازم انجام شود.
آموزنده گفت: حتی افراد سالم هم به‌صورت تصادفی چک می‌شوند و اطلاعات آن‌ها ثبت می‌شود تا کنترل بهتری در این نقطه مرزی به وجود بیاید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار