اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان از تشییع پیکر پاک و مطهر ۴ سرباز شهید نیروی انتظامی در اهواز خبر داد.
تبادل شهدا در مرز شلمچه - خوزستان

عبدالرضا فرجیان اظهار داشت: همزمان با ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) پیکر پاک و مطهر 119 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس از مرز شلمچه به خاک وطن بازگشت.

وی افزود: از این 119 شهید تازه تفحص شده 54 شهید از شهدای ژاندارمری هستند که در تک دشمن در سال 67 در منطقه زبیدات عراق به شهادت رسیده‌اند و پیکر مطهر آنها روز جمعه 12 آبان ماه امسال در تهران تشییع شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان بیان کرد: پیکر پاک تعدادی از این 54 شهید تازه تفحص شده ژاندامری شناسایی شدند که 4 تن از این شهدای والامقام متعلق به خوزستان است که همگی سرباز هستند.

وی در ادامه به معرفی 4 شهید تازه تفحص شده خوزستان پرداخت و عنوان کرد: این شهدای عزیز سرباز شهید قاسم سالمی فرزند غلام از اهواز، سرباز شهید عبدالعلی ثانی‌زاده فرزند عبدالحسین از شوشتر، سرباز شهید بهمن بنی‌مالک فرزند عبدالله از اهواز و سرباز شهید فریدون بابادی فرزند علیرضا از اهواز هستند.

فرجیان اضافه کرد: در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان پیکر مطهر این 4 شهید تازه شناسایی شده با استقبال مردم، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری از معراج شهدای تهران به خوزستان انتقال یافت.

وی ادامه داد: آیین استقبال از پیکر پاک این شهدا در فرودگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد و مردم خوزستان به همراه خانواده شهیدان پیکر مطهر این مسافران کربلا دربرگرفتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان درباره تشییع پیکر مطهر شهدای تازه تحفص شده نیروی انتظامی خوزستان نیز گفت: این شهدای عزیز روز جمعه 19 آبان ماه مقارن با 21 صفر سال 1439 هجری قمری بعد از اقامه نمازجمعه در کلانشهر اهواز تشییع می‌شوند.

وی یادآور شد: آیین تشییع پیکر پاک این 4 سرباز شهید نیروی انتظامی از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز واقع در اتوبان آیت‌الله بهبهانی آغاز می‌شود و تا چهار راه آبادان ادامه دارد.

تسنیم/ 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار