اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
محمد جواد بچاری تاکید و تایید کرد در صورتی که استاندار به قول خود عمل کند بزودی تکلیف شهردار خرمشهر مشخص شده و این هفته رد یا تایید گزینه ی منتخب به انجام میرسد.
شوشان خرمشهر: در جلسه روز شنبه 20آبان شورای اسلامی شهر قرار بود لوایح شهرداری مورد بررسی قرار بگیرند اما متاسفانه به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا،لغو شد.
در این جلسه سه عضو شورا(امیر سامری،علی بندری و میلاد پورحمزاوی)حاضر نشدند که غیبتشان باعث به حدنصاب نرسیدن اعضا و لغو جلسه شد 
محمد جواد بچاری،موسی مطوری جزیره،فاخر ربیعی و حاتم بندری،حاضرین جلسه ی امروز بودند.
در حاشیه ی این جلسه محمد جواد بچاری تاکید و تایید کرد در صورتی کخ استاندار به قول خود عمل کند بزودی تکلیف شهردار خرمشهر مشخص شده و این هفته رد یا تایید گزینه ی منتخب به انجام میرسد.
در مصوبه جلسه ی پیشین شورای شهر خرمشهر،مقرر شده بود که تا زمان تشکیل کمیته ی تطبیق مصوبات،مصوبه ای به تصویب نخواهد رسید.
رئیس شورای اسلامی شهر در این خصوص اعلام کرد که کمیته تطبیق مصوبات توسط سازمان منطقه آزاد تشکیل شده و اعضای این کمیته متشکل از نماینده شورای استان،نماینده منطقه آزاد و نماینده دادگستری میباشند.
بچاری ضمن اشاره به لغو جلسه امروز در مورد غیبت افراد گفت فعلا در این مورد هیچ قضاوتی نمیتوان کرد و هر شخص غایب قطعا دلیلی برای غیبت خود دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار