اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
به همت همه علاقه مندان به خاندان جلیل القدر شیخ شوشتری و بهره گیری از ظرفیت های شهرستان و استان ، کنگره بزرگداشت ایشان در این شهرستان برگزار خواهد شد.
محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در سفری که به همراه مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شوشتر داشت گفت: ویژگی بارز خاندان شیخ شوشتری با دیگر علما در این است که این خاندان، اهل ریاضت، کشف و شهود و کرامات و عوالم باطنی بوده اند و این ویژگی های برجسته، رسالت ما را در حوزه فرهنگ و هنر سنگین تر کرده است.

محمد جوروند با حضور در بنیاد علامه شیخ، بیت شریف علامه و حضور در مرقد منور ایشان و بازدید از کتابخانه شخصی علامه حاج شیخ محمدتقی شیخ شوشتری گفت: به همت همه علاقه مندان به خاندان جلیل القدر شیخ شوشتری و بهره گیری از ظرفیت های شهرستان و استان ، کنگره بزرگداشت ایشان در این شهرستان برگزار خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان با حضور در بنیاد علامه شیخ شوشتری و ملاحظه آثار و تالیفات علامه شیخ شوشتری، از حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از آثار منتشر شده و در دست انتشار این بنیاد در خصوص علامه شیخ خبر داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار