اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
شهردار اهواز در گفتگو با شوشان: انتقال تعدادي از ساكنان منبع آب قطعي شد / راه و شهرسازي و مديريت بحران استان تصميم به جابجايي ساكنان منطقه گرفتند / اهالي منبع آب سكونت در شهر رامين را بر شيرين شهر ترجيح دادند
به زودي در خصوص انتقال نزديك ٨٤ خانوار ساكن مناطق بحراني تصميم گيري مي شود و مجموعه يك هزار هكتار متعلق به منابع طبيعي به محيطي تفرجي تبديل شود..




شهردار اهواز در گفتگو با شوشان در خصوص آخرين اقدامات صورت گرفته توسط شهرداري براي اسكان ساكنان مناطق پرخطر منبع آب اظهار كرد: براي انتقال تعدادي از ساكنان اين مناطق هماهنگي هايي صورت گرفته و اقدامات لازم انجام شده است. وي ادامه داد: پس از اتمام ايام اربعين، استاندار براي ساماندهي كل منطقه منبع آب جلساتي خواهد داشت.

 منصور كتانبافدر واكنش به اين موضوع كه بنا به گفته يكي از اعضاي شوراي شهر انتقال ساكنان صورت نگرفته است، عنوان كرد: انتقال تعدادي از ساكنان منبع آب قطعي شد كه اين افراد اماكن خود را تحويل گرفته و اكنون ساكن شهر رامين هستند.

وي با بيان اين كه مسئله چادرنشينان منبع آب حل شده است، گفت: اين مسئله جزو حيطه وظايف راه و شهرسازي است و در اين خصوص اقدامات لازم را براي رفع اين مشكل انجام داده است.

كتانباف با اشاره به لزوم جابجايي ساكنان مناطق پرخطر منبع آب بيان كرد: اين سكونت گاه هاي پرخطر، قابليت اسكان ندارند به همين دليل راه و شهرسازي و مديريت بحران استان تصميم به جابجايي ساكنان اين منطقه گرفتند.

وي ادامه داد: با همكاري عده اي از اهالي مناطق پرخطر منبع آب، تعدادي از واحدها در شهر رامين تحويل داده شد و با وجود مشكلات موجود، اين افراد ساكن شدند.

شهردار اهواز با بيان اين كه سكونت در شهر رامين خواسته خود اين تعداد افراد بوده است، يادآور شد: اهالي مناطق پرخطر منبع آب سكونت در شهر رامين را بر شيرين شهر ترجيح دادند لذا با هماهنكي هاي صورت گرفته، اجازه سكونت در اين شهر به آن ها داده شد.

كتانباف به لزوم مديريت مناطق پرخطر شهري اشاره كرد و اذعان داشت: به زودي در خصوص انتقال نزديك ٨٤ خانوار ساكن مناطق بحراني تصميم گيري مي شود و مجموعه يك هزار هكتار متعلق به منابع طبيعي به محيطي تفرجي تبديل شود و كاربري اي به جز اسكان پيدا كند.

شهردار اهواز در خصوص اين كه آيا هزينه زيرساخت ها از جمله برق، آب و گاز بر عهده ساكنان منبع آب است، عنوان كرد: اهالي منبع آب پس از بازديد از شهر رامين و شيرين شهر، سكونت در رامين را پذيرفتند؛ با اين حال تكميل زيرساخت ها در حوزه راه و شهرسازي است و اين ارگان بايد در اين زمينه توضيح دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار