اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با اشاره به جایگاه تیمش در رده چهارم جدول رده‌بندی، گفت:‌ در حال حاضر فاصله‌مان با تیم پنجم بسیار زیاد است و فاصله بسیاری هم با تیم سوم داریم و با توجه به این شرایط در برزخ گیر کرده‌ایم ولی تلاش‌مان می‌کنیم که از این برزخ خارج شویم.
کیاوش علاسوند در خصوص تساوی سه بر سه تیمش برابر شهرداری ساوه، اظهارکرد: بازی را خوب شروع کردیم اما متاسفانه آن را بد به پایان رساندیم؛ در نیمه اول عملکرد خیلی خوبی داشتیم و توانستیم به سه گل دست پیدا کنیم ولی فکر می‌کنم نتیجه نیمه اول باعث شد که ما بازی را تمام شده بدانیم که حریف نیز به خوبی از این غفلت ما استفاده کرد.

وی با بیان این‌که فکر می‌کنم شهرداری ساوه هم ما را تنبیه کرد و هم درس بزرگی به ما داد، گفت: این تیم به ما یادآور شد که بازی 40 دقیقه است و باید تا لحظات پایانی تلاش کنیم، البته ما در لحظات پایانی هم می‌توانستیم به گل برسیم و بازیکنانم تمام تلاش‌شان را کردند که بازی را برگردانند ولی نشد.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری عنوان کرد: عملکردمان در نیمه دوم مورد قبول نبود و مسوولیت نتیجه تساوی با من است. حریف در هر نیمه، عملکرد خوبی داشت و به نظرم عملکرد ما در نیمه دوم مطلوب نبود و آن تحرک و جابه‌جایی همیشگی را نداشتیم.

وی افزود: فکر می‌کنم تیم ساوه را در نیمه دوم دست کم گرفتیم و بازی را تمام شده دانستیم. من و کادر فنی‌ام نتوانستیم شور و هیجان را به بازیکنان القا کنیم تا در نیمه دوم روند نیمه اول را دنبال کنند. حریف فوق‌العاده خوب، جنگنده و دونده بود و مزد زحماتش را هم گرفت.

علاسوند در پاسخ به این سوال که با توجه به تجربه بازیکنان‌تان این‌که دیگر حریفی را دست کم بگیرند، دور از انتظار است، گفت: در شش هفته گذشته نمودار رشد تیم ما بسیار خوب بوده است و کمی بازیکنان را در این سطح نگه داشتن، سخت است و شاید عملکرد فنی ما مشکل داشته است که نتوانسته‌ایم از نظر انگیزشی، بازیکنان را در سطح مناسب نگه داریم. باید همگی بیشتر تلاش کنیم.

وی با بیان این‌که به بازی‌های آینده امیدواریم، افزود: خدا را شکر می‌کنم که روند موفقیت‌های‌مان همچنان ادامه دارد. افت و خیز در بازی‌های لیگ وجود دارد و امیدوارم در بازی‌های آینده، دیگر چنین اتفاقی برای ما نیفتد.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با ابراز رضایت از عملکرد گروه داوری دیدار تیمش برابر شهرداری ساوه نیز گفت: چه زمانی که با حساب 3 بر صفر از حریف پیش بودیم و چه زمانی که بازی به تساوی 3 بر 3 رسید، عملکرد داوری خوب بود و مشکلی نداشت.

وی با اشاره به جایگاه تیمش در رده چهارم جدول رده‌بندی، عنوان کرد:‌ در حال حاضر فاصله‌مان با تیم پنجم بسیار زیاد است و فاصله بسیاری هم با تیم سوم جدول رده‌بندی داریم و با توجه به این شرایط در برزخ گیر کرده‌ایم ولی تمام تلاش‌مان می‌کنیم که از این برزخ خارج شویم. تلاش ما این است که امسال روی سکو باشیم.

علاسوند در خصوص دیدار آینده تیمش برابر قرچک نیز خاطرنشان کرد: قرچک تیم جوان و خیلی خوبی است و در خانه با حمایت پرشور هوادارانش برای هر تیمی دردسرساز است. ما همیشه از بازی‌های بزرگ استقبال کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم نتیجه بد بازی داخل خانه برابر شهرداری ساوه را جبران کنیم و دست پر به اهواز برگردیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار