اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
محمد رضا ایزدی عضو شورای شهر اهواز در گفتگو با شوشان:
در نشستی که با شهردار اهواز داشتیم، قرار شد کمیته انتصابات تشکیل شود و سپس نیروها بر اساس توانمندی و سلامت نفس چینش شوند.



شوشان: محمد رضا ایزدی عضو شورای شهر اهواز در گفتگو با شوشان درخصوص آخرین تصمیمات در بحث تغییر معاونت فرهنگی به سازمان اظهار کرد: از سوی وزارت کشور، برای کلانشهرها یک چارت سازمانی تدوین شد تا معاونت فرهنگی به سازمان تبدیل شود که البته تاکنون هیچ شهری نپذیرفته که این چارت سازمانی را اجرا کند. 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اهواز تصریح کرد: اساسنامه این چارت را قبول داریم ولی حذف و ادغام های این چارت را به دلیل عدم همخوانی با شرایط اقلیمی قابل اجرا نمی دانیم و تنها در صورت اصلاح و تغییرات در این چارت، امکان اجرای آن وجود دارد.

وی ادامه داد: برخی استان ها شرایط خاص خود را دارند که در شهر دیگری وجود ندارد که باعث می شود ارائه یک ساختار یکسان در کل کشور نتیجه مطلوب نداشته باشد بنابراین باید بازنگری صورت بگیرد تا با رفع نقاط ضعف، بتوانیم آن را اجرا کنیم.

ایزدی در خصوص ایرادات وارده بر طرح تغییر معاونت فرهنگی به سازمان عنوان کرد: از طرفی، ادغام برخی از سازمان های گفته شده به صلاح نیست و از سوی دیگر، برخی از این سازمان ها باید ادغام شوند بنابراین باید تامل شود تا پیشنهادات به وزارت کشور اعلام و این چارت پس از اصلاح، اجرایی شود.

عضو شورای شهر اهواز در خصوص مزایا و معایب تغییر معاونت به سازمان فرهنگی گفت: تبدیل معاونت به سازمان می تواند مجموعه را برای درآمد زایی و هزینه کردن بیش تر فعال تر کند و با خارج کردن آن از حالت دولتی، آن را به یک سازمان فعال و پویا برای درآمد زایی تبدیل کرد. از سوی دیگر ممکن است نتیجه این تبدیل، هزینه های بی شماری باشد که نتیجه نداشته باشند.

وی درخصوص انتصابات آتی و احتمال تغییر در معاونت فرهنگی بیان کرد: در نشستی که با شهردار اهواز داشتیم، قرار شد کمیته انتصابات تشکیل شود و سپس نیروها بر اساس توانمندی و سلامت نفس چینش شوند. 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اهواز گفت: مطمئنا تغییر و تحولاتی صورت خواهد گرفت ولی درخصوص درصد این تغییر و تحولات و جابجایی اشخاص باید منتظر تصمیمات شهردار باشیم.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار