اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
گزارش شوشان از همایش بزرگداشت روز ملی صادرات در خوزستان / آیت الله حسن زاده : نقش صادرات در ایجاد اشتغال، تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه کشور بسیار مهم است / مسؤلین هر ۳ماه یکبار بیایند به مردم گزارش دهند چه کاری برای افزایش تولیدوصادرات کردند
مسئولین هر ۳ماه یکبار بیایند به مردم گزارش دهند چه کاری برای افزایش تولید و صادرات کردند. بی شک ایجاد شغل در جامعه از مهمترین عبادت هاست


شوشان: آیت الله حسن زاده در همایش روز ملی صادرات که امروز سه شنبه 23 آبان ماه در اهواز برگزار شد، با تاکید بر افزایش حضور بخش خصوصی در اقتصاد اظهار کرد: بخش خصوصی، بر خلاف بخش دولتی با کمترین هزینه، بیشترین بازدهی را دارد بنابراین واگذاری کارها به بخش خصوصی منجر به کاهش هزینه ها و کسب نتایج بهتر می شود.

وی ادامه داد: همه مسئولان وظیفه دارند تا سختی کار تولید را برای تولید کنندگان کم کنند و در جهت رفع موانع تولید گام بردارند.مسئولین هر ۳ماه یکبار بیایند به مردم گزارش دهند چه کاری برای افزایش تولیدوصادرات کردند. بی شک ایجاد شغل در جامعه از مهمترین عبادت هاست

امام جمعه موقت اهواز کار تولیدی را جهاد و صادرات را جهادی بزرگ خواند و گفت: از سویی، بستر تولید و صادارت آسان در کشور مهیا نیست و تلاش زیادی باید صورت گیرد تا فرد بتواند یک کارگاه کوچک تولیدی احداث کند و به تولید بپردازد و از سوی دیگر، سود بانکی بیش از سود تولید در کشور است به همین دلیل است که کاری که تولید کنندگان انجام می دهند جهاد است.

وی با اشاره به نقش صادرات رد توسعه اقتصادی کشور، عنوان کرد: نقش صادرات در ایجاد اشتغال، تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه کشور بسیار مهم است و ایجاد شغل نیاز امروز جامعه ما و بالا ترین منکر است و کسی که در این راه گام بردارد، ارزشمند ترین عبادت را انجام داده است.

وی یادآور شد: ایجاد موانع و گرفتار کردن تولید کنندگان در پیچ و خم های اداری باعث فاصله آن ها از تولید و بالا رفتن تورم در کشور و بدتر شدن وضعیت اقتصادی کشور خواهد شد.

حسن زاده ادامه داد: کاهش قوانین دست و پا گیر در بخش های مختلف و تسهیل در امر صادرات از جمله مواردی است که دولت باید به آن ها توجه کند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که تولید کنندگان نباید به دنبال مجوز تاسیس واحد تولیدی باشد، گفت: باید از تولید کننده خواست تولید کند و پس از آن مجوز واحد تولیدی به او داده شود. همچنین استعلامات مورد لازم برای احداث واحد های تولیدی را باید دستگاه ها انجام دهند.























برچسب ها: صادرات ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار