اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
مدیرکل اداره بهزیستی استان خوزستان به منظور ارائه کمک و حمایت های روانی واجتماعی به هموطنان آسیب دیده در زلزله استان کرمانشاه، به همراه معاون امور توسعه پیشگیری و تیم روانشناختی وخدمات مشاوره ای و مددکاری عازم این استان شد.

غلامرضا صدیقی راد در گفتگو با شوشان، هدف از اعزم تیم روانشناختی به مناطق حادثه دیده را همدردی و کاهش آلام مصیبت دیدگان این حادثه از طریق ارائه کمک های روانشناسی اعلام کرد و گفت: با توجه به اهمیت تسکین آلام روحی حادثه دیدگان و بحث زنان و کودکان، معلولان و سالمندان، بهزیستی استان خوزستان به منظور مداخلات اجتماعی و روانشناسی اکیپی شامل سه روانشناس و سه مددکار اجتماعی به استان کرمانشاه اعزام کرده است.

وی تصریح کرد: اکیپ شش نفره روانشناسان و مددکاران سازمان بهزیستی که در شهر سرپل ذهاب مستقر شده است، علاوه بر ارائه خدمات روانشناسی و مددکاری، وسائل توانبخشی از جمله ویلچر، واکر و عصا نیز در بین آسیب دیدگان توزیع می کند.

مدیرکل اداره بهزیستی استان خوزستان با دعوت مردم به ارائه کمک های مادی و معنوی خود به حادثه دیدگان زلزله استان کرمانشاه عنوان کرد: مردم می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود از جمله پتو، آذوقه و غذاهای کنسروی را در اختیار سازمان بهزیستی استان قرار دهند تا در اختیار حادثه دیدگا قرار گیرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار