اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
گزارش: سمیرا جلیلیان



شوشان خرمشهر:مرتضی عباسپور دونده نوجوان خرمشهری به همراه مربی خود  محمد حسینپور جهت حضور در اولین اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان جهت آماده سازی برای حضور در المپیک نوجوانان آسیا که قرار است در سال 2018 برگزار شود انتخاب شدند.


 مائده سيلانه بانوی ووشو کارخرمشهری با مربیگری سارا نعامی در اولين حضور خود در مسابقات تيم ملي بزرگسالان درالبرز در رده ي چهارم تيم ملي بزرگسالان قرار گرفت.


هفته نهم لیگ دسته دو کشور
اروندی ها تیم تهرانی را گل باران کردند
برد مقتدرانه اروند خرمشهر مقابل تیم گل ابریشم تهران،اروند خرمشهر 6بر1 گل ابریشم تهران را شکست 


برگزاری مسابقات فوتسال ادارات بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی 

برای اولین بار در ۱۰سال اخیر در شهرستان خرمشهر
در این دوره از مسابقات که بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان خرمشهر و با همکاری بسیج ورزشکاران شهرستان برگزار میگردد،۸ تیم از کارمندان ادارات مختلف شهرستان خرمشهر حضور دارند.
تیمهای حاضر در این دوره از مسابقات به شرح ذیل میباشد:
 فرمانداری 
سپاه
اداره بندر
اداره مالیات
اداره آموزش و پرورش
کمیته امداد امام خمینی(ره)
شبکه بهداشت
آبفای روستایی
 که در فینال مسابقات اداره بندر و دریانوری قهرمان این دوره از بازیها شد و تیم کمیته امداد خمینی(ره)مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب نمود.


سجاد طوری کمک داور بین المللی خرمشهری جهت قضاوت در لیگ برتر حرفه ای به كشور اندونزی دعوت شد . 
طوری بهمراه آقایان وحید کاظمی و بابک داوری از تاریخ ۹۶/۰۸/۱۴ الی ۹۶/۰۸/۲۴ در کشور اندونزی حضور خواهند داشت و سه مسابقه از لیگ برتر حرفه ای آن  کشور را قضاوت خواهند نمود .


حضور دو تیم از بانوان هیئت شنا خرمشهر در مسابقات ليگ شنا منطقه آزاد اروند

این مسابقات جمعه ۱۹ آبانماه به ميزباني شهرستان آبادان در پایگاه قهرمانی استخر خلیج فارس برگزار گردید. 
هيئت شنای شهرستان خرمشهر با حضور تيم بندر خرمشهر و تیم جهان آرا در رده سنی ۸ تا ۱۲سال شرکت نمود.
لازم به ذکر است تیم آقایان و بانوان هیئت شنا شهرستان خرمشهر درحال حاضر بطور مدام در مسابقات مختلف حضور پررنگ و قوی را نسبت به گذشته دارد.

برگزاری جشنواره ورزش در منطقه آزاد اروند
اديبي مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند  و مديركل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند:
جشنواره ورزشی جزیره ورزش در نوع خود برای اولین بار انجام می‌شود و چیزی شبیه به جشنواره مهر اروند است اما تفاوت هایی با آن دارد این موضوع جشنواره را تبدیل به کاری جدید کرده است.
این جشنواره به مدت ۱۰ روز در یک مکان ۱۰ هزار متری برگزار می‌شود و هیات‌ها غرفه‌هایی خواهند داشت و رشته خود را ارائه داده و برنامه های مختلف ورزشی را اجرا می‌کنند و رشته خود را به عموم مردم می‌شناسانند.
ممکن است عموم مردم با برخی رشته‌ها، انجمن ها و زیر مجموعه رشته‌ها آشنایی نداشته باشند و هدف ما این است که مردم را به رشته های ورزشی علاقه‌مند کنیم.
این جشنواره تک منظوره و صرفا ورزشی نیست و برنامه های فرهنگی نیز در آن وجود دارد و قصد داریم برای رشته های مختلف شاهد جذب ورزشکار و استعداد باشیم.
ارزیابی هیات‌های ورزشی در منطقه یکی دیگر از اهداف جشنواره جزیره ورزش است تا بتوانیم در رشته‌های ورزشی به سمتی سازمان دهی شده و برنامه محور حرکت کنیم و بتوانیم مثل بقیه استان ها همانند یک استان در مسابقات قهرمانی مختلف شرکت کنیم.
در جشنواره جزیره ورزش به دنبال این هستیم تا توانمندی های ورزش منطقه  اروند را به منصه ظهور بگذاریم و خانواده ها با رشته ها آشنا شوند و هیات ها هر آنچه در توان دارند به نمایش بگذارند.
 اين جلسه  هيات هاي ورزشي منطقه و ورزشكاران كميته هاي ده گانه نيز معرفي و مسئولين آنان با اهداي احكام از سوي اديبي مديركل ورزش و جوانان منطقه آزاد معارفه شدند.
نخستين دوره جشنواره "جزيره ورزش" از ١٢ الي ٢١ آذرماه بمدت ١٠ شب در سالن همايش هاي بين المللي سازمان منطقه آزاد اروند بصورت عمومي و همگاني برگزار خواهد شد


قهرمانی نیم فصل اروندخرمشهر و شهرداری فومن در گروه های اول و سوم




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار