اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
در حاشیه کلنگ زنی ترمیم دیوار ساحلی خرمشهر
آئین کلنگ زنی فاز اول پروژه بهسازی ضلع شمالی ساحل رودخانه کارون با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد ریال توسط شهرداری خرمشهر با حضور نیازی مدیرکل دفتر فنی استانداری خوزستان ، سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی ، حیاتی فرماندار ویژه ، اعضا شورای اسلامی شهر ، سرپرست شهرداری خرمشهر و مدیران شهرداری برگزار شد.
شوشان خرمشهر:آئین کلنگ زنی فاز اول پروژه ی بهسازی ضلع شمالی رودخانه کارون صبح امروز با حضور عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل دفتر فنی استانداری(نیازی) ، معاون استاندار و فرماندارویژه خرمشهر(حیاتی) ،سرپرپرست شهرداری(علوانی)، رئیس شورای شهر(بچاری) ، اعضای شورای اسلامی(مطوری جزیره و پورحمزاوی) و همچنین جمعی از مدیران شهری صبح امروز چهارشنبه 24 آبان ماه برگزار شد. فاز اول این پروژه از پل شهید جهان آرا تا بازار ماهی فروشان با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد ریال قرار است در مدت زمان ۱۲ ماه انجام شود. لازم به توضیح است که فاز دوم پروژه که از محل پل شهید جهان آرا تا اداره گمرک تعریف شده است،طی ده روز آینده افتتاح خواهد شد.
طول هر کدام از این مسیر های دو گانه 750متر و در مجموع 1/5کیلومتر تعریف شده است.میزان اعتبار فاز اول و دوم برابر است و برای انجام کل پروژه مبلغ 170میلیارد ریال اختصاص یافته است.
برای انجام این طرح های دوگانه،شمع کوبی،نرده گذاری،نصب کفپوش و نیز نصب مبلمان شهری تعریف شده است.

درحاشیه ی این مراسم ، سامری در گفتگوی اختصاصی با شوشان خرمشهر به ابهامات روند صدور حکم شهردار منتخب شورای خرمشهر اشاراتی کرد  .  وی درپاسخ به اتهاماتی که دشت بزرگ  طی چند روز گذشته به نماینده نسبت داده بود و اورا عامل عدم صدور حکمش دانسته بود گفت : بنده اخبار ، اطلاعات و مدارکی دارم که از مراجع ذیصلاح قانونی تهیه شده و صحت ادعاها و رزومه ی ایشان را زیر سوال میبرد . اما فعلا ترجیح میدهم سکوت کنم تا در فضای کاملا قانونی پاسخگوی اتهامات و ابهامات باشم . بنده اسیر این شانتاژها نمیشوم و اگر ببینم حق مردم خرمشهر درحال تضییع است قطعا برخورد خواهم کرد . 
سامری افزود : من باشهرداران مختلفی تعامل و همکاری داشتم که هرکدام به نحوی به شهر خدمت کرده اند . این خط و نشان  ها از روز اول درحالی که هنوز انتصابی رسمی صورت نگرفته، برای کسانی که دست روی اینگونه افراد گذاشته و حمایتشان کرده اند،جای سؤال دارد . انشالله روزهای آتی درصورت لزوم آنچه را که لازم باشد به مراجع ذیصلاح ارائه خواهم داد.





گزارش و عکس: افشین خنجری ، عباس مدحجی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار