اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
در آغاز جلسه شورای اداری اداره کل پست استان خوزستان مدیر کل پست خوزستان جان باختن تعدادی از هم وطنانمان را در حادثه زلزله اخیر تسلیت گفت.

مهندس حموله در پی این حادثه باجه های قبول اداره کل پست خوزستان را جهت تحویل و جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان رایگان در اختیار مشتریان قرار داده است.

جلسه شورای اداری اداره کل پست خوزستان بیست و چهارم آبان ماه جاری در سالن جلسات و با حضور مدیر کل، معاونین و روسای ادارات و کارشناسان ستادی و اجرایی پست شهرستانهای استان در اهواز برگزارشد.

در این جلسه مهران حموله مدیرکل پست استان خوزستان از حضور وزیر ،استاندار و مدیر عامل وقت جناب آقای دکتر مهری در افتتاح پروژه سیماک در پست خوزستان تقدیر و تشکر کرد . 

مدیرکل پست استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل وقت جناب آقای دکتر مهری به دلیل خدماتی که در این چند سال به شرکت ملی پست داشته اند و تبریک به مدیرعامل جدید جناب آقای مهندس نعمتی که خود از بدنه پست بوده اند و با توجه به روحیاتی که از ایشان سراغ داریم  و با توجه به برنامه اعلامی توسط ایشان یکی از موارد اعلام شده توسط ایشان ایجاد انگیزه و معیشت کارکنان را بیش از پیش مورد نظر خواهند داشت.

در همین راستا مدیرکل استان به برخی اولویتهای مورد نظر جناب مهندس نعمتی مدیر عامل جدید شرکت ملی پست پرداختند از  جمله برنامه های در زمینه  توسعه زیرساخت های فناوری و عمرانی، استقبال از بخش خصوصی ، ارائه خدمات در کنار رقبا و استفاده از ظرفیت های طرفین، تحقیق و پژوهش در زمینه سرویس های مورد نیاز مردم ،تاکید ویژه بر رویکرد مشتری مداری ، مشارکت در پروژه های کلان ملی و اقتصاد مقاومتی، اولویت سرمایه گذاری ها، افزایش دانش تخصصی و استفداه از ظرفیت شرکت های دانش بنیان اشاره کرد.

مهندس حموله در ادامه به حضور جوانان و بالاخص بانوان در پست های مدیریتی اشاره کرد و افزود: باید به جوانان و بخصوص بانوان  که دارای توان علمی و مدیریتی بالا هستند در پستهای مدیریتی استفاده نمود

حموله با اشاره به تاکید فراوان مدیرعامل شرکت پست بر دو پروژه سیماک و gnaf آنها را مهم برشمرد و موفقیت در این پروژه ها را گام بزرگی جهت تحقق دولت الکترونیک دانست .

مدیر کل پست خوزستان با تاکیدبر راه اندازی توزیع در شیفت عصرگاهی با هدف افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و ارتقاء میزان توزیع موفق خواستار نظارت بیشتر و دقیقتر بر این امر شد. 

حموله در ادامه صحبت های خود به فعال کردن قراردادهای جدید و قبلی اشاره کرد و ثبت نام گروه های سیارکارت ملی هوشمند و فراخوان جهت تحویل کارت ملی را در اولویت قرار داد ، تاکیدات لازم در خصوص پست فرودگاهی ، انجام پلاک کوبی ، استعلامات کد پستی و انجام مذاکره با بانکها ، رعایت نظم و انظباط اداری و برقراری نظام آراستگی در محیط کار ، رعایت خطوط زمانبندی ، نظارت بر توزیع  ایرانسل که بسیار مهم می باشد صورت پذیرد کنترل مستمر و روزانه موزعین و جذب بازارهای جدید (خرید و فروش اینترنتی) و از همکاران مالی خواستار دقت و نظارت بیشتر در کار شدند.

در پایان جلسه شورای اداری حموله از راه اندازی موکب های استراحت و پذیرایی از زائرین که یکی از اقدامات اداره کل پست استان خوزستان در این ایام بوده است در مرزهای زیارتی تقدیر و تشکر کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار