اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
در تکمیل خبر چند ساعت پیش شوشان خرمشهر درباره ی اتفاقات آموزش و پرورش خرمشهر و حواشی منتشره از حضور مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر در این اداره ، باشگاه فرهنگی ورزشی کارون اروند خرمشهر توضیحاتی جهت شفافیت موضوع به این پایگاه ارائه کرد
شوشان خرمشهر :در تکمیل خبر چند ساعت پیش شوشان خرمشهر درباره ی اتفاقات آموزش و پرورش خرمشهر و حواشی منتشره از حضور مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر در این اداره ، باشگاه فرهنگی ورزشی کارون اروند خرمشهر توضیحاتی جهت شفافیت موضوع به این پایگاه ارائه کرد .
خبرگزاری شوشان بنا بر اصل بی طرفی بدون هیچگونه داوری،این حق را برای طرفین محفوظ در نظر گرفته و اقدام به نشر توضیحات طرفین ماجرا مینماید و قضاوت را به مخاطبان واگذار میکند.

طبق اطلاع این باشگاه ، عدم پاسخگویی تلفنی واحد حراست آموزش و پرورش و نقل قول های منتقل شده از پشت تلفن ، شائبه ی بی احترامی را برای مدیر عامل باشگاه ایجاد کرده که امیر سامری متعاقبا برای پیگیری این موضوع و پاسخ آموزش و پرورش درباره ی گفته های ردوبدل شده شخصا ساعتی بعد در اداره آموزش و پرورش حضور پیدا میکند . همچنین این باشگاه مدعی شد دعوت از دانش آموزان هرشهری برای دیدن بازی و هواداری و تشویق تیم بومی ، امری معمول درکل کشور است و علاوه بر مشاهده ی این حرکت در اغلب باشگاه ها ، تیم کارون اروند دربازی های گذشته هم میزبان دانش آموزان بوده است . 

طبق اظهارات سرپرست آموزش و پرورش خرمشهر: سوتفاهم پیش آمده با ادای توضیحات و وساطت تعدادی از کارمندان ازبین رفته و دقایقی بعد رفع کدورت صورت گرفته است.در پایان تصمیم گرفته شد که درخواست این باشگاه طبق قوانین اردویی آموزش وپرورش بررسی شود و حضور دانش آموزان در استادیوم مشروط به رضایت والدین خواهد بود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار