اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سرانه هر دانش‌آموز 17 هزار تومان است، گفت: از این ماه به بعد تا آخر سال تحصیلی، سرانه به مدارس به صورت مستمر اختصاص پیدا می‌کند.

علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در خصوص « توزیع سرانه مدارس»، اظهار داشت: در تابستان به دلیل فعال نبودن مدارس، سرانه کمتری به مدرسه‌ها اختصاص پیدا کرد اما از این ماه به بعد تا آخر سال تحصیلی، سرانه به مدارس به صورت مستمر اختصاص پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: بر اساس آنچه در قانون بودجه پیش‌بینی شده است، به ازای هر دانش‌آموز 17 هزار تومان سرانه اختصاص دارد اما بر اساس ضرورت و محرومیت مناطق، اولویت‌بندی کرده‌ایم و مناطق کمتر توسعه یافته در اولویت قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مناطقی داریم که تا 30 هزار تومان سرانه به مدارس اختصاص پیدا می‌کند، برخی مناطق همان 17 هزار تومان اختصاص پیدا می‌کند و برخی مناطق نیز کمتر از این میزان اختصاص پیدا می‌کند.

الهیار ترکمن تصریح کرد: در سال آینده با توجه به تغییر در رویکرد بودجه‌ریزی به سمت بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد، سرانه مدارس شکل جدیدتری به خود خواهد گرفت.


/فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار