اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
فرماندار شوش:
سرپرست فرمانداری شوش با اشاره به ظرفیت های بالای اقتصادی شهرستان از پیگیری های صورت گرفته در جهت تدوین سند توسعه اشتغال و همچنین طرح جامع اقتصادی شهرستان با همکاری تمامی دستگاه ها خبر داد.
فرماندارشوش: طرح جامع اقتصادی شهرستان تهیه و تدوین خواهد شد

سرپرست فرمانداری شوش با اشاره به ظرفیت های بالای اقتصادی شهرستان از پیگیری های صورت گرفته در جهت تدوین سند توسعه اشتغال و همچنین طرح جامع اقتصادی شهرستان با همکاری تمامی دستگاه ها خبر داد.

 شوشان :عدنان غزی در نشست شورای اداری شهرستان شوش که با حضور اعضای شورای تامین و اداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید، ضمن تبریک هفته ی وقف و فرارسیدن هفته ی بسیج از همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستان شوش در زمینه ی برگزاری هرچه با شکوه و منظم مراسمات ماه های محرم و صفر و اربعین حسینی تقدیر کردند.

غزی از ابلاغ احکام معین مدارس شهرستان شوش به ادارات مربوطه خبر داد و گفت: در این طرح هر اداره به عنوان معین یک یا چند مدرسه انتخاب خواهد شد که در رابطه با حل مشکلات آموزشی مدارس همکاری خواهند کرد.

وی گفت: در این طرح دستگاه ها و اداراتی که از نظر مکانی در نزدیکی  مدارس قرار دارند به عنوان معین انتخاب می شوند.

رییس شورای اداری شهرستان شوش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش متعلق به همه می باشد گفت: تمامی ادارات باید به صورت جدی در مقوله کمک به آموزش و پرورش وارد شوند.

وی از اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شوش خواست تا در این خصوص اطلاع رسانی و همکاری لازم را انجام دهند.

غزی  ضمن تاکید بر رعایت نظم اداری توسط دستگاه های اداری شهرستان از روسای ادارات خواست تا نظارت بیشتری بر موضوع ورود و خروج پرسنل تحت امر داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان شوش از اجرای طرح بازرسی از ادارات نیز خبر داد و گفت: این طرح در راستای نظارت بر نظم اداری کارکنان و پرسنل و همچنین تکریم ارباب رجوع توسط ادارات انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تصویب مصوبات در جلسات فرمانداری گفت:تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در جهت اجرای مصوبات جلسات اهتمام ویژه ای را داشته باشند،  چرا که مصوبات لازم اجراست  و کوتاهی در این خصوص از هیچ دستگاهی قابل قبول نیست.

در ادامه سرهنگ پاسدار کریم بابایی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش گزارشی از اقدامات صورت گرفته در هفته ی بسیج ارائه کردند.

وی از اجرای بیش از 536 برنامه در هفته ی بسیج شهرستان شوش خبر داد و گفت: در این راستا 63 برنامه محوری در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

بابایی بسیج را یکی از مهمترین نمادهای بصیرت دهی و بصیرت افزایی در جامعه عنوان کرد.

وی گفت: امروزه بسیج یکی از مهمترین دستگاه های طلایه دار اقتصاد مقاومتی و همچنین محرومیت زدایی از روستاها به شمار می رود.

خبرنگار:سمیه اکبری
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار