اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
بسیجی ضمیری روشن و زبانی ذاکر و شاکر را همچون صدفی که گوهری از ایمان و بینش در درون دارد، از لغزش ها حفظ کرده است. او پیروزیش در جهاد اصغر را مرهون سعی و تلاشش در جهاد اکبر می داند
سرهنگ پاسدار کریم بابائی فرمانده سپاه شوش بمناسبت آغاز هفته  بسیج پیامی صادر کردند

در بخشی از این پیام آمده است؛
" بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد."امام خمینی (ره)

بسیجی ضمیری روشن و زبانی ذاکر و شاکر را همچون صدفی که گوهری از ایمان و بینش در درون دارد، از لغزش ها حفظ کرده است. او پیروزیش در جهاد اصغر را مرهون سعی و تلاشش در جهاد اکبر می داند.

بسیجی فداکار، عاشقانه به جبهه شتافت تا طنین غریبانه ترین فریاد در غروب عاشورا بی پاسخ نماند. او شریعه به شریعه می پوید تا جرعه ای آبِ معرفت و مردانگی به خیام تشنگان حقیقت و راستی نسل این قرن برساند.

احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند. 

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است: "بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است. همه میدانهایى که بسیج در آن حضور پیدا کرده است، میدانهاى ملى است؛ میدانهاى مربوط به همت ملت - مثل میدان دفاع مقدّس، میدان سازندگى و خدمات عمومى است. هیچ‌وقت کشور، از یک مجموعه عظیمى که از بهترین فرزندان کشور و با این خصوصیات تشکیل شده است، بى‌نیاز نیست."

اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره تمامی شهدای عزیزمان بویژه شهدای بسیجی با تبریک فرا رسیدن این ایام به خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان، بسیجیان غیور و بصیر،مسئولین جهادگر و اقشار مختلف شهرستان شوش در سایه عنایات امام عصر (عج) و تدابیر هوشمندانه رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدالظله العالی)، شاهد فراگیری بیش از پیش پیام الهی و تفکر بسیجی در کشور باشیم و در این فرصت برای همه بسیجیان سرافراز شهرستان شوش آروزی توفیق و سلامتی دارم.

         سرهنگ پاسدار کریم بابائی 
  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار