اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
رئیس صنف پوشاک آبادان گفت: راه اندازی خط هوایی بین المللی آبادان – ترکیه برای تجار،مخصوصا رسته های صنف پوشاک، بسیار ضروری و حیاتی است.

 شوشان خرمشهر:کاظم خلف نژاد ضمن اشاره به اختصاص 700 میلیون دلار به واردات کالا و کالای همراه مسافربیان کرد: گرچه اعتبار واردات کالا در منطقه آزاد اروند بالغ بر 700 میلیون دلار است که 300 میلیون دلارکالای همراه مسافر می باشد و 400 میلیون دلار به خرید بازاریان و تجار اختصاص داده شده است که مردم ساکن منطقه آزاد اروند انتظار دارند بتواند از تعرفه های منطقه آزاد استفاده نمایند.
خلف نژاد ضمن اشاره به امتیازاتی که امید است به صنف پوشاک برای حضور در جشنواره داده شود بیان کرد: گرچه هنوز هیچ امتیازی به صنف پوشاک در این جشنواره داده نشده است ، سود فروشندگان پوشاک از طریق افزایش خرید حاصل می شود .
وی استقبال بازار پوشاک و فروشندگان این اصناف را بسیار بالا عنوان کرد و گفت:با توجه با استقبال بازاریان و صنف پوشاک از جشنواره خرید انتظار داریم مسیر ورود کالا برای این اصناف فراهم و تسهیل شود
خلف نژاد افزود: در حال حاضر ترخیص کالا از مرز بازگان بسیار مشکل است و این در حالی است که بیشتر پوشاک از کشور ترکیه وارد می شود .
وی بیان کرد: در حال حاضر 870عضو در صنف پوشاک در رسته های مختلف پوشاک، خیاطی، پارچه فروشان ، خرازی ، عطرو ادکلن فعالیت دارند.
خلف نژاد ضمن اشاره به همکاری و نظارت اصناف بر قیمت گذاری ها ابراز کرد: نظارت بر قیمت ها از سوی اتحادیه در طول مدت جشنواره انجام می شود.
رئیس صنف پوشاک آبادان گفت: راه اندازی خط هوایی بین المللی آبادان – ترکیه  برای تجار،مخصوصا رسته های صنف پوشاک، بسیار ضروری و حیاتی است.
 
 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار