اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
رئیس اتاق اصناف آبادان گفت: جشنواره خرید طلایی اروند تأثیر زیادی در معیشت مردم ایجاد می‌کند و سبب می‌شود که مردم از نقاط مختلف کشور به منطقه آزاد اروند آمده و کسب‌وکار رونق پیدا کند.
شوشان خرمشهر:
امین توانایی فر امروز در گفت‌وگو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره خرید طلایی اروند که بنا است از 14 تا30 آذرماه در منطقه آزاد اروند برگزار شود تأثیر زیادی در معیشت مردم ایجاد می‌کند.
وی افزود: این جشنواره سبب می‌شود که مردم از نقاط مختلف کشور به منطقه آزاد اروند بیایند و همین موضوع باعث رونق گرفتن کسب‌وکارهای زیادی در منطقه می‌شود.
رئیس اتاق اصناف آبادان گفت: لوازمی که اولویت بیشتری در لیست خرید مردم‌دارند در جشنواره خرید طلایی اروند به فروش می‌رسند.
توانایی فر عنوان کرد: توان اقتصادی مردم بعدازاین جشنواره هم بهبودیافته و احتمالاً شاهد پنج‌شنبه و جمعه‌های شلوغی در منطقه آزاد اروند خواهیم بود.
وی اعلام کرد: در نظر داریم تا با افزایش کسب‌وکار و رونق اقتصادی در منطقه آزاد اروند مجتمع‌هایی که فروش تخصصی ارائه می‌دهند را در منطقه ایجاد کنیم.
رئیس اتاق آبادان بیان کرد: بازارهای آبادان اغلب به‌صورت عمومی هستند و نیاز داریم تا اصناف مختلف بازارهای مختص به خود را داشته باشند.
توانایی فر گفت: ایجاد این بازار فروش را تسهیل بخشیده، امکان خرید بهتر را برای مردم آبادان به وجود آورده و کسب‌وکار را در صنف مربوطه بهتر می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار