اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
صبح امروز سه شنبه هفتم آذر ماه در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش،مراسم تکریم از مصطفی اگزوشنی(سرپرست اداره)و معارفه ی ناصر علی فر بعنوان معاون مدیر کل و ریاست جدید اداره آموزش و پرورش خرمشهر با همراهی فرماندار،معاون آموزش متوسطه اداره کل و هیأت همراه و با حضور مدیران مدارس،پرسنل اداری و مسئولین ادارات و اعضای شورای شهر برگزار شد و ناصر علی فر طی حکمی مسئولیت اداره آموزش و پرورش را عهده دار شد.
شوشان خرمشهر:صبح امروز سه شنبه هفتم آذر ماه در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش،مراسم تکریم از مصطفی اگزوشنی(سرپرست اداره)و معارفه ی ناصر علی فر بعنوان معاون مدیر کل و ریاست جدید اداره آموزش و پرورش خرمشهر با همراهی فرماندار،معاون آموزش متوسطه اداره کل و هیأت همراه و با حضور مدیران مدارس،پرسنل اداری و مسئولین ادارات و اعضای شورای شهر برگزار شد و ناصر علی فر طی حکمی مسئولیت اداره آموزش و پرورش را عهده دار شد.

در ابتدای مراسم اگزوشنی با خواندن غزلی با مطلع 

"گلعذاری ز گلستان جهان ما را بس!
زین چمن سایه ی آن سرو چمان ما را بس!"

ضمن ارائه گزارش عملکرد چهار ماهه ی خود گفت با وجود مشکلات عدیده کلیه پرسنل و مدیران با همدلی صادقانه در جهت حل مسائل قدم برداشتند و توفیق این را داشتند که سخت ترین دوران کاری آموزش و پرورش یعنی شهریور و مهر را با رضایت سپری کنند و در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاران و پرسنل اداره اموزش و پرورش و رؤسای سایر ادارات از همه همکاران بابت کاستیهای احتمالی حلالیت طلبید.

بعد از صحبتهای اگزوشنی،کمایی معاون  اموزش متوسطه در اداره کل،با تاکید بر اینکه خدمت و کار کردن در خرمشهر توفیقی است که نصیب هر کسی نمیشود،با خطاب قرار دادن علی فر از او خواست که همه ی تلاش و آموزه ها و تجربیات کاری و علمی خود در پستها و سمتهای قبلی را در این حوزه به کار ببرد و با هماهنگی و جلب مشارکتها و دعوت از همکاران صاحب نظر و صاحب فکر، درجه ی آموزش و پرورش را ارتقاء دهد و اعلام کرد که ما هم در استان هر چه در توان داریم،یاری میکنیم تا شاهد رشد و شکوفایی آموزش و پرورش در خرمشهر باشیم و ابراز امیدواری کرد و گفت از آنجائیکه هر معارفه تودیعی به همراه دارد امیدواریم در پایان دوره ی کاری، اقای علی فر با کارنامه ی سنگین و درخشان و رزومه ای قوی از تلاش و همیاری همکاران و موفقیت آموزش و پرورش خرمشهر،سخن بگوید.
علی فر نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک سالروز امامت منجی عالم بشریت و تشکر از حسن اعتماد تقی زاده و سامری و حمایت فرماندار،امام جمعه و شورای اموزش اداری گفت:قول میدهم از همه ی امکانات موجود و پتانسیل و توان خودم در آموزش و پرورش استفاده کنم.
وی ضمن تشکر از زحمات عنبری و اگزوشنی، اموزش و پرورش را به چهارضلعی تشبیه کرد که رئوس انرا دانش اموز،اولیا،معلمین و پرسنل و اداره تشکیل میدهند که این چهارضلعی درون دایره ای است که وسعت ان تمام خرمشهر است و تا وقتی اعضای این دایره همیاری نکنند و از فکر و ایده ی سه هزار پرسنل این اداره استفاده نشود موفقیت چندانی حاصل نخواهد شد. 
و در پایان گفت:ان شاءالله روزی که این منصب را رها میکنم عاقبت به خیری و دعای مردم بدرقه ی راهم باشد و روسفید بشوم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر نیز بعد از خیر مقدم گویی گفت با بکار بردن عبارت تودیع موافق نیستم و ما در نظام اسلامی مانند سربازی هستیم که تودیع نمیشویم و فقط محل خدمتمان تغییر میکند.
وی گفت نقش اموزش و پرورش،نقش بی بدیلی در توسعه ی کشور است و کشورهایی که به توسعه رسیدند قطعا به ساخت و ساز سیستم اموزشی پرداختند و با سیاستهای کلان اموزشی به پیشرفت رسیده اند.
حیاتی گفت:همه باید برای آموزش و پرورش بکوشیم و همه ی ادارات را بسیج خواهیم کرد که در کنار آموزش و پرورش باشند.
آموزش و پرورش خرمشهر دچار نقصان زیادی است و علیرغم همه ی تلاشها در بحث کیفیت بخشی نتوانستیم به پیشرفت مطلوب برسیم و از مسئولین اداره کل میخواهیم که نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش خرمشهر داشته باشند.

در پایان حکم ریاست آموزش و پرورش خرمشهر توسط حیاتی و کمایی به علی فر تقدیم شد و با اعطای لوح یادبود از زحمات اگزوشنی تقدیر بعمل امد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار