اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
رئیس حوزه هنری استان خوزستان
آبادان - شوشان ؛ رئیس حوزه هنری استان خوزستان ، گفت : اهل هنر روحیه ایی بسیار لطیف دارند و می بایست قدر این عزیزان را بیشتر بدانیم.
شوشان آبادان ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید شهاب‌الدین طباطبایی ، امروز یکشنبه در هفتمین نشست سالانه مسئولان دفاتر فرهنگ و مطالعات پایداری مراکز استانی حوزه هنری که با میزبانی استان خوزستان در سالن جلسات مهمانسرای اروند شهرستان آبادان برگزار شد ، با تبریک به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت آخرین پیامبر صلح و مهربانی اظهار کرد: باعث افتخارمان است که میزبانان خوبی برای پذیرایی از مدعوین گرامی باشیم. 

وی یکی از بزرگترین الطاف الهی که در کنار کسوت طلبگی و تحصیل در حوزه دانشگاه، نصیب خود شده است را فعالیت در حوزه هنر دانست و افزود: به فضل الهی توفیق نصیبمان شد که این روزها خدمت گذار هنرمندان انقلابی و ارزشی در استان خوزستان باشیم. 

وی ادامه داد: برای برگزاری این نشست افراد بسیار زیادی در استان و خصوصا شهر آبادان زحمات بسیاری را متقبل شدند که جای تقدیر و تشکر دارند. 

طباطبایی با بیان اینکه مرسوم است این نشست ها در مراکز استان ها برگزار شود گفت: با توجه به آنکه آبادان محور پایداری است و در دوران دفاع مقدس با خاطرات بسیار شیرین آن روزگار سخت از دفاع برایمان به یادگار گذاشته، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله جمی و همه مجاهدان عرصه مقاومت در این شهر به نظرمان آمد تا این منطقه میزبان برگزاری این نشست باشد. 

وی ادامه داد: سعی شده برنامه های دلنشین و دلپذیری برای مهمانان گرامی در نظر گرفته شود چرا که امیدواریم در ابتدای این ایام ماه ربیع الاول و هفته وحدت برای همه اتفاقات بسیار خوبی رقم بخورد. 

رئیس حوزه هنری استان خوزستان اظهار کرد: اهل هنر روحیه ایی بسیار لطیف دارند و می بایست قدر این عزیزان را بیشتر بدانیم. 

او افزود: برای ارتقاء حوزه هنری استان خوزستان از نوع انتقاد و پیشنهاد استقبال خواهیم کرد و در حوزه ادبیات پایداری مبنای ادبیات انقلابی ما است. 

طباطبایی ادامه داد: در این حوزه معتقد هستم کارهای بزرگی باید انجام می شد و نگاه روشن مقام معظم رهبری به تقویت این حوزه دلیل راه ماست و الگو سازی ماباید از همین حوزه باشد. 

وی تصریح کرد: هر الگویی که  میخواهیم به نسل های  امروز و آینده معرفی کنیم باید از حوزه پایداری باشد زیرا آنچه امروز در برنامه های تلویزیونی وارداتی بعنوان الگو به جامعه امروز ما القاء می شود در خیلی از حوزه ها و زیرساخت های فکری ، عقیدتی و آرمانی ما تفاوت دارد و نباید باشد. 

رئیس حوزه هنری استان خوزستان گفت: در حوزه تولید و محتوا مسئولیت سنگین و مهمی بر عهده مجموعه دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری کشور است و امیدوارم بتوانیم با آثار خوبی که تولید و حمایت می شود این بار سنگین را برداریم و اول از هر چیز دل حضرت ولیعصر (ارواحناه فدا) و مقام معظم رهبری را شاد کنیم تا خرسند باشند از این که سربازانشان در حوزه قلم در حال انجام وظیفه هستند.

انتهای پیام/.

*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار