اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:
مدیرعامل هلال احمر خوزستان از ارائه خدمات درمانی و بهداشت روانی توسط این جمعیت به بیش از یک هزار و ۸۰۰ تن از هموطنان مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از ارائه خدمات درمانی و بهداشت روانی توسط این جمعیت به بیش از یک هزار و ۸۰۰ تن از هموطنان مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

علی خدادادی با اشاره به حضور تیم های مرکز مدیریت حرکت های جهادی و بشردوستانه هلال احمر استان در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و ازگله اظهار کرد: این تیم فعالیت خود را از ۶آذرماه  به مدت یک هفته آغاز و در این مدت به بیش از یک هزار و ۸۰۰ فرد آسیب دیده از زلزله ارائه خدمت کرد.

وی افزود: توسط تیم ۲۸ نفره پزشکی و بهداشت روان و مداخلات روانشناختی، ۳۳ روستای زلزله زده در حد فاصل سرپل ذهاب و ازگله به طور کامل بازدید به عمل آمد و در همین زمینه خدمات مختلف پزشکی و روانشناسی ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: در مجموع یک هزار و ۲۶  تن از اهالی روستاهای آسیب دیده از خدمات درمانی از قبیل ویزیت و ارائه داروی رایگان، تزریقات، پانسمان و موارد دیگر بهره مند شدند.

خدادادی اضافه کرد: همچنین تیم حمایت روانی و بهداشت روان این مرکز به ۷۹۴ تن خدمات روانشناختی ارائه کردند.

وی با اشاره به توزیع اقلام دارویی، پوشاک، شیرخشک، کنسرو، اسباب بازی و ‌لوازم گرمایشی بین مردم روستاهای آسیب دیده تصریح کرد: در همین راستا از سوی تیم دامپزشکی این مرکز، ۲۰۹ رأس از احشام (گاو و گوسفند) این مناطق ویزیت و درمان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر ، وقوع زمین لرزه ای با قدرت ۷.۳ درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۹۶، استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند. در پی این زلزله بیش از ۵۲۰ تَن از هموطنان کشته و ۹ هزار و ۳۸۸ نفر مصدوم شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار