اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۸۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
در این جلسه یکی از اعضای کمیته کشاورزی پس از بیان برخی مشکلات پیش روی کشاورزان استان، گریزی هم به سیستم مدیریتی در بخش کشاورزی خوزستان زد و با لحنی تند خطاب به دکتر شریعتی گفت: برخی مدیران کشاورزی استان مربوط به دوران احمدی نژاد هستند و سالهاست سکان مدیریت بخش کشاورزی خوزستان را در دست دارند و عملا اراده ای برای تغییر و جابجایی آنها وجود ندارد.
شوشان: رییس کمیته کشاورزی ستاد مرکزی روحانی در استان خوزستان به همراه اعضای فعال این کمیته در انتخابات 96 ، جهت بیان نظرات، مواضع و خواسته خود جلسه ای با دکتر شریعتی استاندار خوزستان برگزار کردند که با حواشی خاصی همراه بود به نحوی که اظهارات تند برخی حاضران بعضا به گفتگو و مجادله انجامید. 

به گزارش شوشان ، در این جلسه یکی از اعضای کمیته کشاورزی پس از بیان برخی مشکلات پیش روی کشاورزان استان، گریزی هم به سیستم مدیریتی در بخش کشاورزی خوزستان زد و با لحنی تند خطاب به دکتر شریعتی گفت: برخی مدیران کشاورزی استان مربوط به دوران احمدی نژاد هستند و سالهاست سکان مدیریت بخش کشاورزی خوزستان را در دست دارند و عملا اراده ای برای تغییر و جابجایی آنها وجود ندارد. 

وی افزود: در سال 88 با تحمل هزینه های مادی و معنوی فراوان و تنها بخاطر این که از رویکرد بخش کشاورزی دولت احمدی نژاد رها شویم عضو ستاد کشاورزی دکتر بخشنده شدیم تا شاید وضع کشاورزی بهتر شود اما در عمل هیچگاه این اتفاق نیفتاد. در این خصوص حمایت های ما متوقف نشد و در سال 92 نیز با عضویت در کمیته کشاورزی دکتر روحانی در خوزستان و حمایت مادی و معنوی از این ستاد امیدوار بودیم وضع بهتر شود و حداقل کشاورزی خوزستان از دست مدیرانی که برای حفظ صندلی و مقام خود به آمارهای تخیلی و دروغ پناه می بردند رهایی پیدا کند. در کمیته کشاورزی برای تحقق این موضوع مبارزات زیادی داشته ایم اما در عمل تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است و همچنان برخی مدیران احمدی نژادی در کشاورزی خوزستان ریاست می کنند و حتی یک مدیر هم تغییر نکرده است و ظاهرا این مدیران از حمایت یکی از معاونین وزیر جهاد کشاورزی برخوردارند.

این عضو کمیته کشاورزی دکتر روحانی در روحانی در ادامه گفت: بخاطر اعتقادی که به سیاست های دولت تدبیر و امید داشتیم، در انتخابات سال 96 نیز اگر چه مورد کم لطفی قرار گرفته بودیم ولی بخاطر نجات کشاورزان خوزستان و رهایی از این وضع با تمام وجود از ستاد کشاورزی روحانی حمایت کردیم و این بار دیگر امید داشتیم و مطمئن بودیم که در دولت دوازدهم شاهد برکناری مدیران احمدی نژادی در کشاورزی خوزستان خواهیم بود ولی ظاهرا در کشاورزی خوزستان به همه چیز توجه می شود بجز مصلحت کشاورزان و همچنان این روابط و همشهری گری است که حامی برخی مدیران بخش کشاورزی خوزستان است و خبری از تغییرات در کشاورزی استان و تفکر احمدی نژادی حاکم بر آن نیست. از شما به عنوان استاندار خوزستان که تفکرات سیاسی مشترکی داریم انتظار داریم یک بار هم که شده صدای ما را بنشوید و کشاورزی خوزستان را از تفکر احمدی نژادی نجات دهید.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
comment
0
0
comment کشاورز عزیز شما مطمئن باشید که عدم تغییر مدیریت [...] بخاطر همشهری بودن با استاندار نیست متاسفانه اقای شریعتی اراده ای برای تغییرات مدیران ضعیف ندارد و قرار نیست که ریسک کند ایشان قرار است در تمام حوزه ها همینجور محتاطانه پیش برود به منتقدان و نمایندگان مردم و رسانه ها چشم میگوید و همه را به بازی گرفته و از انسو نیز به مدیران ضعیف قول عدم تغییر میدهد و انان نیز مطمئن بر روی صندلی خود نشسته اند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار