اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۲
تجلیل معاون اول رییس جمهور از فرماندار ویژه آبادان
آبادان - شوشان ؛ معاون اول رییس جمهور گفت : اقدامات معاونین استاندار خوزستان و فرمانداران ویژه شهرستان های آبادان و خرمشهر قابل تقدیر است.
شوشان آبادان ؛ اسحاق جهانگیری امروز دوشنبه در آیین افتتاح فاز نخست کارخانه نورد شرکت فولاد کاوه اروند خرمشهر در بخشی از سخنان خود از فرمانداران ویژه آبادان و خرمشهر تقدیر کرد.

معاون اول رییس جمهور از اقدامات اخیر دکتر شهبازی و دکتر حیاتی پیرامون خدمات رسانی به زائرین ابا عبدالله الحسین در اربعین حسینی و پروژه های عمرانی شهرستان های آبادان و خرمشهر تقدیر کرد.

وی افزود : فرمانداران ویژه آبادان و خرمشهر اهتمام ویژه برای حل مشکلات این دو شهرستان مهم کشور دارند که اقداماتشان در زمینه های مختلف قابل تقدیر است.

وی هدف مدیران و مسئولان کشور را خدمت به مردم دانست و اظهار کرد : پیشبرد اهداف نظام و دلگرم کردن مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهم وظایف مدیران و مسئولان نظام است.

 وی تصریح کرد : باید در راستای برطرف کردن مشکلات مردم با توان بیشتری اهداف نظام و دولت را پیش برد تا مردم به سمت توسعه و تعالی پیش بروند.

جهانگیری با بیان اینکه ظرفیت اقتصادی کشور مشخص است ، افزود: بزرگ کردن وضعیت اقتصادی کشور کاری بسیار مهم است زیرا برای گسترش این وضعیت باید پیش نیازش را فراهم کنیم.

معاون اول رییس جمهور گفت : هر کس دلسوز مردم است می بایست بدنبال حل مسایل اقتصادی کشور و مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد : همه باید در راستای حل مسایل اقتصادی کشور تلاش کنند تا این موضوع نیز حل شود .

وی افزود : نباید بدنبال بازخواست دیگران باشیم و هر کس باید در ابتدا ببیند خودش چه کرده و چه اقداماتی را توانسته برای مردم انجام دهد.

جهانگیری با بیان اینکه باید از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در این منطقه دعوت شود ،اظهار کرد : برای آنکه اقتصاد کشور و منطقه روند رو به رشدی را داشته باشد باید از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای حضور و سرمایه گذاری در کشور و این منطقه دعوت شود و  می بایست به مدیران کشور احترام بگذاریم و به آنان فرصت کار و فعالیت دهیم.

انتهای پیام/.

*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار