اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
امروز اگر در دنیا به جای جایزه مضحک صلح نوبل، نهادی مستقل و مردمی برای شناسایی و معرفی برترین صلح بانان جهان وجود داشت قطعا سردار قاسم سلیمانی باید به عنوان سردارصلح جهان معرفی و از او در مجامع جهانی تجلیل می‌شد.

روزنامه قدس؛ مالک شریعتی: هوالحکیم - روز شنبه حیدر العبادی نخست وزیر عراق، یک روز را تعطیل رسمی و روز جشن مردم عراق تعیین کرد چراکه نیرو‌های ارتش و بسیج مردمی عراق موفق شدند با کنترل کامل مناطق مرزی عراق و سوریه از شمال شهر القائم تا جنوب شهر سنجار پایان رسمی جنگ علیه داعش در عراق را اعلام نمایند. این خبر خوب پس از آن بیان شد که سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه چندی قبل پایان رسمی حکومت خودخوانده داعش در منطقه عراق و سوریه را در نامه‌ای به محضر رهبرانقلاب اسلامی تبریک گفته بود و اکنون بقایای نحس آن‌ها در عراق پاکسازی شد و ان شاءالله به زودی در سوریه نیز رخ خواهد داد.
بر کسی پوشیده نیست که اگر همکاری و همت جمهوری اسلامی ایران و خون‌های پاک شهدای مدافع حرم نبود هرگز چنین موفقیتی در عراق و سوریه به دست نمی‌آمد و شر تروریست‌های دست ساز اسرائیل خبیث و مورد حمایت آمریکای جنایتکار به این زودی‌ها از سر مردم منطقه کم نمی‌شد. فرمانده محوری ایران در میدان این عملیات، کسی نبود جز سردار حاج قاسم سلیمانی که توانست هم در بخش نظامی به طراحی متعدد عملیات بپردازد و هم در بخش مذاکراتی، نیرو‌های روسی را متقاعد به همراهی با ایده‌های اصلی ایران در مناطق عملیاتی نماید.

مثل معروفی هست که می‌گوید برای ایجاد صلح همه طرف‌ها باید صلح کنند، اما جنگ و درگیری را تنها یک طرف ماجرا می‌تواند آغاز کند و ادامه دهد و صلح طلبی بقیه کافی نیست؛ در معرکه شش سال اخیر منطقه، داعش آن طرفی بود که درگیری، حمله و خشونت را آغاز کرد و اساسا اعتقادی به توقف جنگ نداشت و طبق اعلامیه‌های رسمی منتشر شده خود بنا داشت کل کشور‌های اسلامی از سوریه تا مصر و از ایران تا لبنان را تحت سیطره خود درآورد.
با چنین حریف لجوج و خشنی که جز زبان اسلحه نمی‌فهمد چه باید کرد؟ "قاتلوهم حتی لاتکون فتنه"؛ باید او را با زور سلاح و نیروی مقاومت مومنانه، وادار به تسلیم کرد تا بتوان صلح را به منطقه بازگرداند و سردارسلیمانی دقیقا چنین کرد. هدف او ایجاد ثبات و آرامش در منطقه و نجات چندین میلیون نفر ملت مسلمان از دست تروریست‌های سفاک و مزدور دشمنان اسلام بود که به خواست خدا و به برکت خون شهدا محقق شد.

امروز اگر در دنیا به جای جایزه مضحک صلح نوبل، نهادی مستقل و مردمی برای شناسایی و معرفی برترین صلح بانان جهان وجود داشت قطعا سردار قاسم سلیمانی باید به عنوان سردارصلح جهان معرفی و از او در مجامع جهانی تجلیل می‌شد؛ همانگونه که در پاسخ رهبرانقلاب به نامه این سردار شجاع آمده است: «شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک، نه فقط به کشور‌های منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملّتها و به بشریّت خدمتی بزرگ کردید.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار