اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
واژگوني اتوبوس راهيان نور/ 4 نفر كشته شدند / 7 نفر دیگر از دانش‌آموزان نیز دچار جراحت شدند/ ساير دانش‌آموزان نيز به صورت سرپايي در محل درمان شدند / تعداد کشته‌های تصادف اردوی راهیان نور به ۷ نفر رسید
فرماندار دشت‌آزادگان از برخورد اتوبوس راهيان نور حامل دانش‌آموزان استان البرز با یک دستگاه وانت و واژگوني اتوبوس در محور کمربندی سوسنگرد و فوت 4 نفر از  مسافران اين اتوبوس خبر داد.

عبدالرضا سعيدي‌نيا اظهار كرد: بر اثر برخورد اتوبوس حامل دانش‌آموزان استان البرز با وانت و واژگوني اتوبوس در محور سوسنگرد، چهار نفر مسافران اتوبوس شامل سهدانش‌آموز دختر و يك همراه، جان خود را از دست دادند.

وي افزود: هفت نفر از دانش‌آموزان در اين حادثه داراي جراحت شده‌اند كه براي مداواي بيشتر به بيمارستان گلستان اهواز منتقل شدند و ساير دانش‌آموزان نيز به صورت سرپايي در محل درمان شدند.

تعداد کشته‌های تصادف اردوی راهیان نور به ۷ نفر رسید

روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: در سانحه تصادف اتوبوس راهیان نور هفت نفر کشته شدند. نجات بهرامی گفت: سانحه تصادف اردوی راهیان نور در محور سوسنگرد بوده و تا کنون هفت نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند.

طبق گزارشات اولیه حوالی ساعت ۱۷:۴۵ در کیلومتر ۸ کمربندی سوسنگرد استان خوزستان یک دستگاه اتوبوس بنز حامل دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان با وانت تویوتا با پلاک منطقه آزاد برخورد کرد.

این در حالی است که رضوانی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان گفت: تعداد ۴ نفر در این حادثه که دو تن دانش آموزی، یک تن مربی و یک تن کمک راننده جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: تعداد سه دانش آموز نیز آسیب جدی دیده اند که تحت مراقبت های ویژه هستند. وی تصریح کرد: آمار کشته شدن هفت نفر در این حادثه غیر رسمی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار