اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
شوشان خرمشهر:به گزارش ستاد خبری جشنواره خرید طلایی اروند، همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم کارناوال شادی بعد از اجرای برنامه های شاد و مفرح فرهنگی -هنری  در بازار مقاومت خرمشهر به بازار های آبادان رسید.
کرناوال شادی جشنواره خرید طلایی اروند با حضور مسئولان منطقه آزاد اروند، مسئولان شهری، مسئولان هنری، نیروهای نظامی وانتظامی ، راهنمایی و رانندگی و استقبال پرشور مردم  و میهمانان شهرستانی برگزار گردید.
 برگزاری برنامه های متنوع و شادی که گردشگران را از شهر های همجوار به منطقه آزاد اروند کشانده است بخشی از کارناوال شادی جشنواره خرید  طلایی اروند است.
گروه های اجرایی کرناوال برنامه های متنوعی در قالب 7 اکیپ فرهنگی و هنری از خیابان شاهپور( منتظری) آغاز و به خیابان امیری و احمد آباد رساندند.
گروه عروسک های غول پیکر مستقر برکفی کامیون های مزین به بادکنک های رنگین، با خوشامد گویی و خیر مقدم به شهروندان و میهمانان منطقه آزاد اروند این جشنواره را آغازی برای روزهای شاد ومفرح در منطقه آزاد اروند نوید دادند.
کارناوال شادی خرید طلایی اروند از ابتدای خیابان شاهپور با موسیقی سنتی و محلی نی انبان ، نور افشانی بروی ساختمان های تجاری ، رژه اسب های اصیل عرب ، دلقک های درستکار، مردان نقره ای، رژه موتورسوارانی که پرچم جشنواره را در طول مسیر به اهتزاز در آوردند، بخشی از افتتاحیه این جشنواره  در اولین روز برگزاری آن بود.
جشنواره خرید طلایی اروند تا 30 آذر ماه ادامه دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار