اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
شوشان خرمشهر:به گزارش ستاد خبری جشنواره خرید طلایی اروند، کارناوال جشنواره خرید طلایی اروند به‌عنوان محوری‌ترین برنامه مراسم افتتاحیه این جشنواره مسیر خود را خرمشهر آغاز کرد.
7 گروه در این کارناوال حضور داشتند که موسیقی بندری، دلقک‌ها و مردان نقره‌ای بخش فرهنگی کارناوال را به عهده داشتند. گروه دلقک‌ها و مردان نقره‌ای چهره‌ای شاد به برنامه داده و لبخند را بر لبان مردم جاری کرد.
گروه موتورسواران نیز بخش ورزشی برنامه را عهده‌دار بود. موتورهای سنگین هیئت موتورسواری آبادان با حضور در این برنامه و رژه در خیابان‌های شهر هیجان مراسم افتتاحیه جشنواره خرید طلایی اروند را بیشتر کردند.
خودروهای خارجی یکی از جاذبه‌های منطقه آزاد اروند است. این خودروها در مراسم افتتاحیه جشنواره خرید طلایی اروند در دو گروه کلاسیک و لوکس حضور داشتند.
در گروه کلاسیک خودروهایی وجود دارند که خاطرات دور و نزدیک فراوانی را با خود به همراه داشتند و هرکدام به‌خودی‌خود مانند جواهری می‌درخشند.
این خودروها که به طرز شگفت‌آوری سالم و بدون هیچ‌گونه خط و خش نگهداری شده‌اند و می‌توانند به‌راحتی توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کنند.
گروه خودروهای لوکس نیز شامل خودروهایی بود که ساخت شرکت‌های مدعی خودروسازی دنیا هستند. دیدن این خودروها به‌صورت یکجا موضوعی جذاب بود که جمعیت زیادی را به سمت خود کشانده بود.
این کارناوال در میدان مقاومت خرمشهر در حدود 1 ساعت توقف داشت، در این مدت‌زمان تمامی گروه‌های کارناوال در کنار نورافشانی زیبایی که در این مکان انجام شد به اجرای برنامه پرداختند.
پس‌ازآن نیز کارناوال به حرکت درآمد و با طی مسیری در چندین خیابان خرمشهر، شادی را بین همه نقاط این شهر تقسیم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار