اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
وزير آموزش و پرورش در جمع فرهنگيان،اوليا و دانش آموزان شهرستان انديمشك:
وزير آموزش و پرورش در جمع فرهنگيان شهرستان انديمشك اظهار كرد: همكاران من در استان خوزستان قدم هاي خوبي را براي جذب نيرو در آموزش و پرورش برداشتند.
وزير آموزش و پرورش در جمع فرهنگيان شهرستان انديمشك اظهار كرد: همكاران من در استان خوزستان قدم هاي خوبي را براي جذب نيرو در آموزش و پرورش برداشتند.

محمد بطحايي عصر امروز ٢٤آذرماه ٩٦در جمع فرهنگيان،اوليا و دانش آموزان انديمشك گفت: آموزش و پرورش گسترده ترين دستكاه اجرايي در كشور است و داراي ١٣ميليون و٢٠٠هزار دانش آموز ،  ١ميليون معلم شاغل و٧٠٠هزار بازنشسته فرهنگي است.

 وي گفت: همه  ساله ١٣٨ميليون جلد كتاب درسي منتشر مي شود و بخشي از مشكلاتي كه در آموزش و پرورش وجود دارد ناشي از گستردگي اين دستگاه است و بنا داريم در راستاي جلوگيري از اين مشكلات ارتباط بين اجزاي مختلف در نهاد آموزش و پرورش را تقويت كنيم.

 وي گفت: ٢٠ميليون از جمعيت ايران به صورت غيرمستقيم  در آموزش و پرورش درگير هستند و از برنامه هاي  اين سازمان تاثير مي پذيرند و در چنين فضايي حتما بايد از يك سيستم تعاملي برخوردار باشيم تا حرفهاي هم را بشنويم.

 بطحايي گفت: حتي نگاه يك معلم در كلاس درس ، بر آينده دانش آموز تاثير گذار است و آموزش و پرورش با چنين تاثير گذاري زيادي، شرايط پيچيده اي را پيش رو دارد و بايد با برنامه اي مدون حركت كنيم تا فرداي ما بهتر از امروز باشد و يكي از راهكارهايي كه ما را در اين راه موفق مي سازد ايجاد يك  سيستم تعاملي است و براي تحقق چنين سيستمي  ايجاد شبكه ملي آموزش و پرورش را در دست انجام داريم.

 وي گفت: در بعد نيروي انساني  استان خوزستان به گردن همه مردم ايران حق دارد. مقاومت خوزستان در مقابل هجمه بيگانگان در طول ٨سال دفاع مقدس نجات بخش كشور بود و امروز اين استان نبايد در بعد كمبود نيروي انساني با مشكل مواجه باشد.

 وزير آموزش و پرورش گفت:امسال با همت همكاران من در استان خوزستان قدم هاي خوبي براي جذب نيرو در آموزش و پرورش برداشته شد و من قول ميدهم كه تمام همت خود را به كاربگيرم تا با اختصاص يك رديف خاص استخدامي بتوانيم سريعتر و فوري تر نياز خوزستان را از نظر نيروي انساني برطرف كنيم.

 بطحايي گفت: در طي سالهاي آينده نيز با همكاري سازمان امور استخدامي  سهميه ويژه اي به خوزستان اختصاص مي دهيم و در اين سهميه ويژه حتما همكاران حق التدريس كه  خاك آموزش و پرورش را خوردند و همكارانم در نهضت سواد آموزي در اولويت هستند به شرطي كه داراي صلاحيت هاي لازم باشند چون عليرغم اينكه من بايد از حق همكار معلمم دفاع كنم،  بايد به كيفيت آموزش  كه حق دانش آموز اين سرزمين است ، توجه كنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار