اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
نماينده مردم انديمشك در مجلس شوراي اسلامي: ٥٠٠سهميه استخدامي براي انديمشك مي خواهيم
بايد براي فرهنگيان خورستاني مشوق،تسهيلات و امكانات در نظر گرفته شود تا از اين استان مهاجرت نكند و دل كندن از خوزستان براي آنها سخت باشد.
نماينده مردم انديمشك در مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد: آموزش و پرورش اندیمشک 500 سهمیه استخدامی نیاز دارد. با افزایش امکانات رفاهی معلمان ازافزایش درخواست انتقال آنها به خارج از استان جلوگیری شود.

فريدون حسنوند عصر امروز ٢٤آذرماه ٩٦ در نشست فرهنگيان انديمشك با وزير آموزش و پرورش گفت: از نظر ما آموزش و پرورش توليد كننده علم، انديشه و ايمان است.

 وي افزود: كساني كه آموزش و پرورش را مصرف كننده مي دانند با اساس آموزش و پرورش بيگانه اند. بايد نگاه مسئولين و دولتي ها را به آموزش و پرورش تغيير داد.

نماينده مردم انديمشك در مجلس شوراي اسلامي گفت: مسئولين همانگونه كه براي توليد كنندگان انگيزه ايجاد مي كنند بايد براي آموزش و پرورش نيز كه توليد كننده انسان است از مكانسيم هاي تشويقي استفاده كنند.

 وي گفت: امروز بايد اولويت كشور آموزش و پرورش باشد. آموزش و پرورش شاخ و برگ نيست بلكه ريشه پرتوان كشور است.

 حسنوند بيان كرد: خورستان داراي سرمايه هاي هنگفت نفت، پتروشيمي و سنگر دفاع از ايران اسلامي و دروازه ورود تشيع است اما امروز خوزستان پس از ٨سال جنگ تحميلي هزاران لطمه و خسارت مادي و معنوي ديده است و داراي بالاترين آمار خروج معلمان  به علت  كمبود امكانات و بدي آب و هوا و چندين مشقت ديگر است.
 
حسنوند گفت: بايد براي فرهنگيان خورستاني مشوق،تسهيلات و امكانات در نظر گرفته شود تا از اين استان مهاجرت نكند و دل كندن از خوزستان براي آنها سخت باشد.

 وي افزود: آموزش و پرورش خوزستان ١٠هزار معلم كم دارد چگونه مي توانيد از مدير كل آموزش و پرورش خورستان توقع داشته باشيد به رتبه برتر آموزشي برسد؟

 حسنوند گفت: ما توقع داريم براي اعتلاي خوزستان قول هايي بدهيد و عملي كنيد احداث بيمارستان فرهنگيان،زائر سرا و امكانات ورزشي از مواردي است كه انتظار تحقق آنها را داريم.
 
وي اضافه كرد: افتتاح اين پروژه ها در انديمشك حاصل حمايت هاي جدي مسئولين استاني و كشوري بود كه با همبستگي و وحدت ايجاد شد ما بايد خودمان به جنگ مشكلات برويم.

 حسنوند همچنين گفت: ما 500 سهميه استخدامي براي انديمشك مي خواهيم، در عين حال بسياري از نهضتي هاي ما كه هزاران بي سواد را به مكتب خانه آوردند امرور اميدشان به ماست پس  جذب سهميه اختصاصي براي آنها را در دستور كار قرار دهيد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار