اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
مردم اهواز صبح امروز در محکومیت اقدام اخیر آمریکا مبنی بر انتقال سفارت خود به قدس در منطقه کوی علوی اهواز تجمع و راهپیمایی کردند.
راهپیمایی مردم اهواز به زبان عربی و با حضور اقشار مختلف مردم انجام شد. آیت الله سید علی حسینی امام جماعت مسجد سیده زینب اهواز سخنران این مراسم بود.

آیت الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این باره می‌گوید: اهالی منطقه کوی علوی اهواز به دفتر بنده مراجعه کردند و گفتند که منطقه ما یک منطقه عربی است و می‌خواهیم یک راهپیمایی ضد صهیونیستی علیه اقدام اخیر آمریکا نسبت به تعرض علیه قدس شریف داشته باشیم. بنده از این اقدام استقبال کردم.

این  راهپیمایی از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز از مقابل مسجد فاطمه الزهرا در خیابان شهید مدرس کوی علوی آغاز شد و تا فلکه خیابان شهید کردونی از شهدای منطقه کوی علوی ادامه داشت.

مردم اهواز در راهپیمایی امروز با سردادن شعارهایی مانند «القدس لنا»، «الموت لآمریکا»، الموت لاسرائیل» و «القدس یبقی عربی و اسلامی» از آرمان‌های فلسطین حمایت و اقدام اخیر آمریکا را محکوم کردند.

یکی از راهپیمایان امروز می‌گوید: حمایت ما از مردم فلسطین به خاطر مسلمان بودن و مظلومیت آنها است و در روزهایی که می‌بینیم به تنهایی در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند، باید از آنها دفاع کنیم.

موسی بیت مشعل می‌افزاید: برای دومین بار در روزهای اخیر است که برای دفاع از فلسطین به خیابان‌ها می‌آییم و حضور ما در این راهپیمایی‌ها سبب دلگرمی فلسطینیان می‌شود.

یکی دیگر از افراد حاضر در راهپیمایی می‌گوید: آمریکا و رژیم صهیونیستی با اقدام اخیر خود به دنبال آزمودن حساسیت مسلمانان نسبت به آرمان‌های خود هستند و هرگونه سستی در دفاع از قدس برای آینده اسلام خطرناک است.

محمد منشداوی عنوان می‌کند: فلسطین نماد مظلومیت مسلمانان است و ما باید از آن حمایت کنیم تا زمانی که صهیونیست‌ها در این جنگ طولانی نابود شوند.

کوی علوی یا شیلنگ‌آباد از جمله مناطق کم برخوردار جنوب غربی اهواز است که جمعیت آن بیش از 150 هزار نفر است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار