اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
به خودم حق نمی دهم از بازیکنان ناراضی باشم
سرمربی سرخ پوشان پس از حذف این تیم از رقابت های جام حذفی در کنار خبرنگاران ایستاد و با آنها به صحبت پرداخت.
برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیسی ها در رابطه با دیدار این تیم برابر صنعت نفت آبادان به صحبت پرداخت. 

به خودم حق نمی دهم از بازیکنان ناراضی باشم


پرسپولیس بعد از مدت ها به نتیجه خوب دست پیدا نکرد. من خیلی خیلی ناراحت و غمگین هستم که نتوانستیم از این مرحله بگذریم. البته نمی توانم از بازیکنان عصبانی باشم چرا که از زمانی که من آمدم آنقدر خوب کار کردند که به خودم حق نمی دهم از آنها عصبانی باشم. به این خاطر ناراحت و غمگین هستم که می خواستیم تا آخر راه برویم. 

 
تیمی که 10 فرصت گل از دست می دهد معمولا می بازد!


مقابل صنعت نفت بازی ضعیف تری نسبت به دیدار قبلی که دو بر صفر پیروز شدیم ارائه دادیم اما 10 شانس صددرصد گل ایجاد کردیم و این ها باید گل می شد که از دست رفت. دو نفر از مهمترین و بهترین پنالتی زن های مان یعنی علیپور و منشا نتوانستند پنالتی های خود را گل کنند اما این یک قانون قدیمی و نانوشته است که تیمی که این همه فرصت از دست دهد معمولا می بازد. 

 
صنعت نفت انگیزه فراوانی داشت


صنعت نفت آبادان خیلی خوب بازی کرد. آنها انگیزه فراوانی داشتند تا برابر ما به پیروزی برسند. البته آنها تنها یک موقعیت گل روی دروازه ما داشتند که با گلر تک به تک شدند. بهرحال من کسب این پیروزی را به آنها تبریک می گویم و برای آنها در ادامه بازی های جام حذفی آرزوی موفقیت دارم. 

 


رونالدو و مسی و مارادونا هم پنالتی از دست دادند


در رابطه با پنالتی زدن باید بگویم که طبیعی است باز هم به علیپور و منشا پنالتی می دهم. رونالدو و مسی هم پنالتی به بیرون زدند. مارادونا هم پنالتی خراب کرده است. اینها اتفاقات طبیعی فوتبال است که پیش می آید و اگر ضعفی هم باشد در تمرینات برطرف می شود. 

 

هیچ بهانه ای برای این شکست نداریم 


مشکلات آلودگی هوا، عدم اطلاع تماشاگران از بازی تا ساعت پایانی، حرف و حدیث ها و درگیری هایی که اخیرا در مدیریت باشگاه به وجود آمده و درست است که همه این حواشی وجود داشتند و همه آنها می توانند شرایط تیم را به هم بزنند اما ما باید با توجه به این شرایط و علیرغم تمام مشکلات ما باید تمرکز خود را جمع می کردیم و بر حریف خود پیروز می شدیم. نمی خواهم این موارد را به عنوان بهانه قرار بدهم. هیچکدام از این مشکلات دلیل نمی شود که بخواهیم برای شکست از آنها نام ببریم.ما هیچ بهانه ای برای این شکست نداریم.

 


ناراحتم که نتوانستیم هواداران را شاد کنیم


من از هواداران تشکر می کنم و به خاطر آنها از همه بیشتر ناراحتم. در تمام مدتی که من به ایران آمدم به طور ثابت آنها به عنوان یار دوازدهم در کنار تیم بودند و یک بار دیگر از آنها عذرخواهی می کنم که نتوانستیم آنها را راضی و شاد کنیم. البته فوتبال همین است و این اتفاقات در آن پیش می آید اما متاسفم از ناراحت کردن هواداران. 



قضاوت داور در حد جهانی بود


درباره داوری دیدار باید بگویم او عالی داوری کرد. قضاوت خورشیدی فر معجزه وار و در سطح بهترین داوران دنیا قضاوت کرد. هرکسی نظر خود را دارد اما من معتقدم داور این دیدار بهترین قضاوت را به ثبت رساند.

برچسب ها: اخبار خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار