اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
مینی پالایشگاه تولید بنزین یورو ۶ با ظرفیت تولید ۲۸۰ هزار لیتر بنزین یورو ۶ در مجتمع بندری امام خمینی احداث می‌شود.
در اواخر هفته گذشته تفاهم‌نامه همکاری به منظور احداث مینی پالایشگاه تولید بنزین یورو ۶ میان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و شرکت پارت پالایش نقش جهان به امضا رسید. 
  
با انعقاد این تفاهم‌نامه میان اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و شرکت پارت پالایش نقش جهان، مینی پالایشگاه تولید بنزین یورو۶ با ظرفیت تولید ۲۸۰ هزار لیتر بنزین یورو ۶ با سرمایه گذاری ارزش ۳۵ میلیون دلار در مجتمع بندری امام خمینی احداث می‌شود. 
  
این تفاهم‌نامه همکاری میان اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و شرکت پارت پالایش نقش جهان، به منظور احداث و بهره‌برداری از مینی پالایشگاه با هدف تولید بنزین یورو ۶ با سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیون دلار منعقد شده است. 
  
پس از آغاز فرآیند احداث و بهره‌برداری از این واحد تولیدی پیشرفته، سالانه ۲۸۰ هزار لیتر بنزین یورو ۶ در این مجتمع بزرگ بندری تولید و توزیع می‌شود. 
  
مراسم این تفاهم‌نامه با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در تهران برگزار شد. 
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار