اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۸۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
ارسلان جعفری شهنی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه دزفول روز سه شنبه در آئینی معرفی و از تلاش 45 ماهه حبیب اله آصفی فرماندار سابق این شهرستان تجلیل شد.
سرپرست فرمانداری دزفول معرفی شد

معاون عمرانی استانداری خوزستان روز سه شنبه در آئین معارفه سرپرست فرمانداری دزفول در سالن اجتماعات این فرمانداری گفت:آصفی فرماندار پیشین دزفول در رونق اقتصادی که موتور محرکه توسعه شهرستان است فعالیت بسیار خوبی از خود نشان داد و کارهای زیربنایی مهمی در این حوزه انجام داد.


فرامند هاشمی زاده افزود:دزفول از نظر اقتصادی ،توسعه نیروی انسانی و فرهنگ مقاومت در کشور مقدم است لذا سرپرست جدید فرمانداری باید با اتصال حلقه های قوی موجود در راستای توسعه این شهرستان تلاش کند.

وی با بیان اینکه جایگاه خوبی برای فرماندار پیشین دزفول( آصفی ) در استانداری در نظر گرفته خواهد شد گفت:سرپرست جدید فرمانداری دزفول نیز یکی از نیروهای خلاق اجرایی با سابقه کار در بخش های مختلف است که بنا به تاکید استاندار خوزستان مبنی بر استفاده از نیروهای جوان به این پست منصوب شد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان اضافه کرد:نیروهای جوان و خلاق از توانایی و جنب و جوش زیادی برخوردارند که باید از این نیروها بیشترین استفاده را در جهت توسعه دزفول برد.

وی ضمن عذرخواهی از تاخیر در برگزاری نشست شورای اداری دزفول از کادر اجرایی فرمانداری ویژه دزفول که یکدل و هماهنگ تقسیم کار کرده و موفق عمل کردند تقدیر کرد.

هاشمی اضافه کرد:اکثر فرمانداران استان تغییر کرده و یا در مرحله تغییر هستند و تغییر فرماندار دزفول 100 درصد ناگهانی نبوده و از مدت ها پیش در دست پیگیری بوده است .

به گزارش ایرنا امام جمعه دزفول نیز در گفت:مسئولیت سنگینی بر عهده سرپرست فرمانداری دزفول که نیروی جوانی است گذاشته شده .امیدواریم بتواند از عهده آن برآید.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی افزود:دزفول شهر نمونه ایثارگری و شایسته خدمت است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول نیز گفت:عملکرد آصفی در مدت بیش از سه سال فعالیت در این شهرستان در حوزه های مختلف عمرانی،اقتصادی،اشتغال و ایجاد وحدت و همدلی عملکردی زرین بوده است.

امیر عیسی زاده خدمت در شهرستان دزفول را مایه افتخار برای مسئولان دانست و گفت :شهرستان دزفول پیچیدگی های خاص خود را دارد لذا سرپرست جدید فرمانداری کار سختی پیش رو دارد.در مدت 2 سالی که مسئولیت معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول را برعهده داشتم به اندازه 10 سال بر من گذشت .

وی ابراز امیدواری کرد سرپرست فرمانداری دزفول فضای خوبی در بخش های اشتغال ، فرهنگی و سیاسی در دزفول ایجاد کند.

ارسلان جعفری شهنی سرپرست جدید فرمانداری دزفول نیز د سخنانی کوتاه این شهرستان را نماد مقاومت،ایثار و پایداری دانست و ضمن تقدیر از تلاش های فرماندار پیشین گفت:نام دزفول با پایداری و مقاومت عجین شده و امیدوارم بتوانم با استفاده از تجربه و مشورت فرماندار پیشین در این شهرستان موفق عمل کنم.

وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان دزفول در حوزه های مختلف گفت:وجه بارز مردم دزفول علاوه بر مسایل اقتصادی و تاریخی هویت تاریخی و نیروی انسانی است که در عرصه های مختلف ملی نیروهای انسانی موفقی دارد و اگر بتوانیم اعتماد این نیروهای ملی را جلب کنیم خواهیم توانست بدور از نگرش های سیاسی فعالیت کنیم .

وی خواستار همکاری مدیران دستگاه های اجرایی در راستای توسعه شهرستان شد.

مدیریت شهرداری منطقه هفت اهواز ، مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز و مدیر عاملی سازمان زیباسازی شهرداری اهواز از سوابق کاری سرپرست جدید فرمانداری دزفول است.

حبیب اله آصفی فرماندار سابق دزفول که در جلسه تودیع خود حضور نداشت 27 اسفند ماه سال 1392 به عنوان فرماندار ویژه دزفول معرفی شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
نويد قائدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
comment
0
0
comment جناب آقای شریعتی چنین حرکاتی از شما است که مردم را تحریک می کند در خیابان ها فریاد اعتراض سر دهند
یعنی به انتصاب مدیرانی که شایستگی لازم برای تصدی چنین پست هایی را ندارند
comment
شهروند اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
comment
0
0
comment ما که هرچه نوشتیم انتشار ندادید . هر انچه گفته شد حقیقت بو که بر همه عیان است چگونه یک شهرادر منطقه اهواز جایگاه فرمانداری دومین شهر استان و ویژه و معاون استاندار میشود اینجا ایالتهای نوادا و کالیفرنیا نیست که شهرداران فرماندهان ایالتی بشوند به قول شاعر تو کشاورزی و داس آیدت به کار تورا با ..... میترسم اینم انتشار ندی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار