اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
علی حسنی‌پور

با مروری بر اخبار حوادث و اغتشاشات اخیر در تهران و برخی شهرستان ها نشان می دهد یک برنامه ریزی دقیق و تقسیم کار منظم برای برهم زدن دکور امنیت و اقتدار ملی ایرانیان در حال شکل گیری است. اظهارات مقام های آمریکایی از ترامپ گرفته تا خانم کلینتون و جان مک کین، حاکی از آن است که فکر و ایده اغتشاش از واشنگتن صادر می شود.

فعال بودن قارون های سعودی در فضای مجازی؛ توئیتر، تلگرام و اینستاگرام هم نشانگر آن است که پول و اعتبار را سعودی ها می پردازند. نمونه برداری از دستگیر شدگان هم نشان می دهد «اجرا» را «منافقین» قدیم و جدید و «ضد انقلاب» و «تکفیری ها» بر عهده دارند.

در نگاه اولیه همه چیز طبیعی است. بالأخره با شکست داعش در عراق و سوریه و لبنان و نیز شکست خفت بار آل سعود در یمن و از همه مهم تر شکست رژیم صهیونیستی در تجزیه کشورهای منطقه با رفراندوم در کردستان عراق و نیز پیروزی های روزافزون انقلاب اسلامی، یک تحرکی باید دشمنان اسلام و ایران برای جبران شکست های خود داشته باشند.

 اینکه چند عدد فریب خورده یا مزدور را در خیابان های تهران اجیر کنند و چند سطل زباله را آتش بزنند و شعاری بدهند، کمترین کاری است که می توانند انجام دهند.

بدون تردید مردم، مشکلات معیشتی دارند، مطالبات اقتصادی دارند، گلایه از عدم برخورد دولت با مفاسد دارند، قاعدتاً باید اگر اعتراضی در راهپیمایی هم باشد، شعارها ناظر به رفع این گرفتاری ها باشد. اما نوع شعارها نشان می دهد که اصلاً ناظر به این مسائل و مشکلات نیست. همه داد و فریادها معطوف به ادامه و استمرار تتمه شعارهای ساختارشکن فتنه 88 است. در فتنه 88، انتخابات بهانه نشانه گیری اصل نظام بود. 

در فتنه اخیر، گرانی و بیکاری بهانه، و هدف اصلی نظام است. در تمام درگیری های فتنه 88 حتی یک مورد هم نمونه نداشتیم که پرچم ایران را آتش بزنند. اما در این فتنه شاهد بودیم این حادثه تلخ اتفاق افتاد. این یک علامت و نشانه است و در این علامت، صهیونیستی و آمریکایی بودن اغتشاش، به صورت پررنگ، مشهود است. ملت ایران و ملت های جهان بارها در تظاهرات خود پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیده اند. پرچم سوزی در اغتشاشات اخیر عمق کینه و انتقام آمریکا و اسرائیل را نشان می دهد و این قطعاً یک دستور بوده که اجرا شده است.

غرب به ویژه آمریکا برنامه ده ساله سوم نبرد نرم علیه جمهوری اسلامی را زودتر از موعد می خواهد کلید بزند فکر کرده برخی نارضایتی های مردم می تواند بستر خوبی برای شروع باشد. نطفه فتنه نبرد نرم سوم آمریکا با مقاومت مردم، هوشیاری دستگاه های امنیتی و برخورد جدی قضائی منعقد نخواهد شد و به زودی مردم و مسئولین، خائنین به ملت را معرفی نموده و به اشد مجازات خواهند رساند.

انقلاب اسلامی به زودی چهل ساله می شود. مردم در آستانه ورود به چهل سالگی انقلاب اسلامی، مؤمنانه تر و هوشیارانه تر حضور دارند و اجازه تحرک دشمن در داخل را نمی دهند. انقلاب اسلامی فراز و نشیب ها و بالا و پایین های بسیاری را دیده است. انقلاب اسلامی امروز در جهان و منطقه در اوج اعتبار و درخشندگی است. ملت ایران بر سکوی اقتدار منطقه ای و جهانی ایستاده است و به برنامه براندازانه آمریکا نیشخند تمسخر آمیز می زند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی و حکام مستبد استعمار پیر در لندن بدانند به زودی ضربه ای سخت در منطقه دریافت خواهند کرد. آشغال سوزی در تهران و شهرستان ها نمی تواند نشانه قدرت آنها باشد، اما شاید بتواند چند روزی تشفی دل شکسته آنان از شکست های اخیر باشد. امروز جامعه جهانی، آمریکای جهانخوار را نشانه گرفته است.

 ایران و ملت بزرگ و آگاه آن نمایندگی این جامعه علیه مظالم آمریکا را به عهده دارد. «تک خوری» و «جیب بری» ترامپ آبرویی برای آمریکا حتی برای شرکای اروپایی اش باقی نگذاشته است. ملت ایران همصدایی با ترامپ را در داخل تحمل نمی کند و این غائله را با کمترین هزینه جمع خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار