اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

شوشان - زمان بابادی شوراب

چند روزیست جمعی از جوانان شهرمان و بعضی از شهرهای کشور که در تظاهرات و فریاد عدالت خواهی در روزهای گذشته حضور داشته اند دستگیر شده اند، خانواده و نزدیکان خبری از آنها ندارند. جوانانی که به دلیل شور جوانی و نیاز انسانی در این سن بی اختیار به میدان مطالبه حق خود وارد شده و بدنبال کاهش هیجان جوانی و راهی برای ‌قانع  کردن خود در مقابل ناعدالتی شکل گرفته در جامعه فریاد زدند و از این حق مسلم خود طبق قانون اساسی کشور استفاده کردند، ولی متاسفانه ‌این عمل آنان توسط افراد نفوذی(نفوذیها، مزدورانی هستند که مراکز تصمیم گیری آنان خارج از مرزهای جغرافیایی کشور می باشد)به بیراهه کشیده شده و با انجام کارهای ناشایست و‌ خارج از عرف، آلوده شده است.

متاسفانه مراکز تصمیم گیری بیگانه برای غارت سرمایه های ما از هیچ عملی حتی حضور در کانون های قدرت کشور هم ابایی ندارند! و می توان گفت در بین برخی تصمیم گیران حضور دارند، در میان راضیان هستند و‌ بین ناراضیان برای حفظ جایگاه نیروهای نفوذی فعالیت می کنند.

ولی سئوال بزرگ و ‌مبهم این است که با توجه به این همه دستگاه های بازرسی، کنترل و دیگر دستگاه های موازی که کوچکترین حرکت های جامعه را رصد و زیر نظر دارند، چگونه این عوامل خارجی در هر لحظه که اراده کنند در هر جایی که تشخیص دهند و نیازشان باشد حضور پیدا می کنند؟و بصورت موثر ضربه خود را وارد می کنند؟

چرا جوانانی که در بین آنان دانشجویانی حضور دارند بایستی در این فصل امتحانات،  از رسیدن به حاصل کار خود باز بمانند؟

چرا باید جوانان تحصیلکرده که احساس بلاتکلیفی و سر بار بودن خود را در خانواده دشوار و سخت دیده و غیرت شان قبول نمی کند که چشم طمع به دسترنج پدر پیر و ‌ناتوان خود داشته باشند باید سابقه اغتشاش گری را در کارنامه خود تا آخر عمر همراه داشته باشند؟(شاید این پروژه ناراضی تراشی هم جزئی از دکترین دشمن باشد)و‌ چرا مسئولین نظم جامعه بموقع و‌ قبل از نفوذ اغتشاش گران بیگانه، مکر آنان را خنثی نمی کنند؟ و زمانی وارد عمل می شوند که به قشر بیگناه جامعه جوان ضربه موثر خود را زده باشند؟

براستی نفوذی های آمریکایی،اسراییلی، عربستانی،سلطنت طلب، منافقین خود فروخته و افراد دیگر مخالف نظام چگونه وارد کشور می شوند که این دستگاه ها با این همه توان قادر به شناسایی آنان نیستند؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار